خبرگزاری کار ایران

مسوول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات مازندران خبرداد :

اتصال 99/5 درصدی شعبات اخذ رای مازندران به سامانه جامع انتخابات

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۷۴۱

مسوول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات مازندران گفت: امروز قریب 5/99 درصد اتصال به سامانه جامع انتخابات و بیش از 90 درصد اتصال آنلاین را در شعبات اخذ رای شاهد باشیم.

به گزارش ایلنا از ساری ؛ابوذر قربانی، مسوول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات  مازندران با اشاره به این که حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: موجب خرسندی شده است و خستگی دست اندرکاران، جایش را به انگیزه و تلاش بیشتر برای خدمت به این مردم وظیفه شناس و بصیر و آگاه داده است.

وی با اشاره به فعال بودن سامانه جامع انتخابات، یاد آور شد: از 25 فرآیند انتخابات، 23 فرآیند به صورت الکترونیک انجام می شود و فقط فرآیند اخذ و شمارش رای دستی است.

قربانی، بهره برداری و پشتیبانی از سامانه جامع انتخابات، بروز رسانی تجهیزات مربوطه و تجهیز کلیه شعبات اخذ رای را از جمله اقدامات این کمیته توصیف نمود و افزود: همه این تمهیدات منجر به این مهم شده است که امروز قریب 5/99 درصد اتصال به سامانه جامع انتخابات و بیش از 90 درصد اتصال آنلاین را در شعبات اخذ رای شاهد باشیم.

 مسوول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات  مازندران، با بیان این که تجمیع آرا در سامانه ثبت می شود و در بخش ها و فرمانداری های حوزه های اصلی و فرعی به صورت مکانیزه صورت می گیرد، خاطر نشان ساخت: هر تجمیع آرا صورت گرفته با تجمیع دستی تطبیق داده می شود و پس از تایید نهایی اعلام می گردد.

وی، گفت: بیش از 20 دوره آموزشی برای بازرسین، فرمانداران و مدیران فناوری، اعضا و کمیته های ستاد انتخابات استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز