خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

داوطلبان و طرفداران درنتیجه انتخابات هیجان به خرج ندهند

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۷۰۱

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت:فصل الخطاب انتخابات قانون است وهرگونه تجمع غیرمجاز و برپایی کارناوال به ضرر مردم و داوطلب مدنظر خواهد بود .

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در استانداری مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران در جمع خبرنگاران مازندران مستقر در ستاد انتخابات استانداری مازندران گفت : عوامل متعددی سبب ماندگاری انقلاب‌ها می‌شود که نگاهی به انقلاب‌ها نشان می‌دهد که پس از مدتی یا منحرف یا متزلزل می‌شود اما انقلاب ایران نه در اصول از مسیر منحرف شد ونه درحرکتی که هدف‌گذاری کرده است.

سردار محمد حسین بابایی افزود: اندیشه‌های انقلاب اسلامی ایران از مرزهای جغرافیایی فراتر رفته است.

وی  گفت: امروزه بخشی از خاورمیانه و غرب آسیا تحت تأثیر اندیشه‌های انقلاب اسلامی قرارگرفته است.

فرماندسپاه کربلای مازندران تصریح نمود: به عقیده برخی از ژرف اندیشان حضور مردم در صحنه انتخابات هر ساله بیشتر می شود و از ابتدای انقلاب مردم حضور پرشوری در انتخابات داشتند.

بابایی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره حضور مردم درصحنه‌ها اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی حضور مردم در عرصه‌های مختلف و پای صندوق‌های رأی سبب تعیین سرنوشت شده است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سه عامل را موجب ماندگاری انقلاب می دانند افزود:اولین عاملی که باعث ماندگاری انقلاب شد حضور مردم در انتخابات بود.

بابایی دومین عامل  را درست انتخاب کردن مردم دانست و خاطر نشان کرد: درست انتخاب کردن سبب شده تا مملکت به‌خوبی اداره شود و این امر سبب خوشحالی دلسوزان به‌ویژه مقام معظم رهبری می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران به دومین عامل ماندگاری انقلاب اشاره کرد و گفت: درست انتخاب کردن سبب شده تا مملکت به‌خوبی اداره شود.

وی حضور مردم را در انتخابات فراگیر برشمرد و گفت: این امر سبب خوشحالی دلسوزان به‌ویژه مقام معظم رهبری می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات را از وظایف عنوان کرد و افزود:سپاه درزمینهٔ روشنگری و توجه دادن مردم به نظرات حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری در انتخاب اصلح تأکید کرده است.

فرمانده سپاه مازندران از به‌کارگیری بیش از 4 هزار و ۷۰۰ نفر نیروی پایور و بسیجی در حفاظت از صندوق‌های رأی خبر داد و مسئله تأمین امنیت انتخابات را از دیگر وظایف سپاه برشمرد .

وی گفت: در روز انتخابات بنا به مصوبه شورای امنیت، نیروی انتظامی برای حفاظت از صندوق‌های رأی می‌تواند از سپاه کمک گیرد و تلاش می‌شود تا رأی مردم دستخوش برخی از ناهنجاری‌های سازمان‌یافته نشود.

بابایی  با اشاره به استقبال پرشور مردم مازندران در انتخابات، یادآور شد: افرادی که هنوز به دلایل فرصت پیدا نکردند که در پای صندوق‌های رای حاضر شوند توصیه می‌کنیم که فرصت حضور در انتخابات را غنیمت شمرده و در سرنوشت سیاسی خویش شرکت کنند.

محمدحسین بابایی بابیان اینکه در فضای مجازی امکان پخش برخی شایعات به نام اشخاص یا ارگان‌های مشخص وجود دارد که خدشه به کاندیداها یا ارگان خاصی وارد می‌شود گفت: دیروز یک خبر جعلی در فضای مجازی منتسب به سپاه منتشر و در آن عنوان‌شده بود سپاه نسبت به کاندیدای خاصی مسئله دارد که این مسئله توسط سپاه رد و تکذیب شده و این موضوع از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری است تا افراد متخلف دستگیر و شناسایی شوند.

سردار بابایی  گفت :فصل الخطاب انتخابات قانون است وهرگونه تجمع غیرمجاز و برپایی کارناوال به ضرر مردم و داوطلب مدنظر خواهد بود .

وی در پایان  افزود : داوطلبان و طرفداران درنتیجه انتخابات هیجان به خرج ندهند زیرا باید بدانیم انتخابات یک تکلیف است و نباید نگاه بده بستانی داشته باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز