خبرگزاری کار ایران

بیش از 40 عکاس و خبرنگار انتخابات ساری را پوشش می‌دهند

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات مرکز استان گفت: برای بیش از 40 عکاس و خبرنگار در شهرستان ساری کارت صادر شد که نسبت به پوشش خبری و تصویری روز انتخابات اقدام کنند.

به گزارش ایلنا از ساری به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، حسین مرتضوی اظهار کرد: برای بیش از 40 عکاس و خبرنگار، کارت صادر کردیم تا نسبت به پوشش خبری و تصویری روز اخذ رای اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای حضور خبرنگاران و عکاسان در روز اخذ رای فراهم شده است، افزود:‌ از زمان آغاز به کار ستاد انتخابات، رسانه‌ها همکاری بسیار خوبی در پوشش اخبار انتخابات داشتند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات مرکز استان با اشاره به اینکه برای افزایش مشارکت و فعالیت رسانه‌ها و همچنین مردم، جشنواره انتخابات در رسانه را هم راه‌اندازی کردیم، گفت:‌ شهروندان و اصحاب رسانه هر کدام می‌توانند در بخش‌های ویژه خود در این جشنواره شرکت کنند.

مسئول روابط عمومی فرمانداری ساری تصریح کرد:  در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود22 کاندیدا در انتخابات دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و 7کاندید در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به رقابت می‌پردازند.

کد خبر : ۳۵۰۳۳۷