خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات مرکز مازندران:

حوزه انتخابیه مرکز مازندران 397هزار و 947 واجد شرایط رای دادن دارد

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۱۶۹

رئیس ستاد انتخابات مرکز مازندران گفت: در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود397 هزار و 947 نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش ایلنا، احمد حسین‌زادگان اظهار کرد: حوزه انتخابیه ساری و میاندورود آماده برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی فراهم است، افزود: ستاد انتخابات حوزه انتخابیه ساری و میاندورود از مدت‌ها قبل در قالب کمیته‌های مختلف در حال فراهم کردن زمینه برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم است.

فرماندار ساری با اشاره به فعالیت گسترده کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات مرکز استان و انتشار اخبار متنوع و شورآفرینی در برگزاری انتخابات، گفت:‌در این ایام رسانه‌ها هم فعالیت گسترده‌ای برای افزایش مشارکت مردمی و حضور حداکثری داشتند.

رئیس ستاد انتخابات مرکز مازندران با بیان اینکه در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود397 هزار و  947 نفر واجد شرایط رای دادن هستند، تصریح کرد: از این تعداد، 348 هزار و 88 رای متعلق به ساری و 49 هزار و 859 رای در شهرستان میاندورود است.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه در برگزاری انتخابات به هیچ‌کسی جز قانون، بدهکار نیستیم، ادامه داد: سیاست دولت بر اجرای قانون در برگزاری انتخابات است و ما به عنوان مجریان دولت، وظیفه‌ای جز اجرای سیاست‌های دولت نداریم.

وی در پایان با بیان اینکه یک بار دیگر نامزدهای انتخابات را دعوت می‌کنیم که ملزم به قانون باشند، گفت: تلاش ما باید در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز