خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضائیه در بهشهر:

هر حکومتی بدون نظام مردمی باقی نخواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۵۳۸

آیت‌الله آملی‌لاریجانی گفت:هر حکومتی بدون نظام مردمی باقی نخواهد ماند و نظام جمهوری اسلامی ایران نیز با ایمان به خدا، حضور مردم و رهبری مقتدرانه امام خمینی(ره) به وجود آمد که باید قدردان این نظام باشیم.

به گزارش ایلنا از بهشهر آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی  شب گذشته در همایش حماسه حضور در حسینیه قتلگاه بهشهر، اظهار داشت: خداوند هم مردم را به صراط مستقیم دعوت کرد که این صراط همین مسیر در عبودیت حق است.

وی گفت: اگر می‌خواهیم از صراط اخلاق، سلوک و حق ترقی کنیم راه عبودیت را پیش بگیریم و از ولی فقیه حمایت و دفاع کنیم.

رئیس قوه قضائیه افزود: در جهان هم نظام دموکراسی داریم و هم نظام شرعی اما در هیچ جای دنیا نظام مردم‌سالاری دینی مشاهده نمی‌شود که این از برکات روشن‌بینی و بصیرت امام خمینی(ره) بود.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی تصریح کرد: هر حکومتی بدون نظام مردمی باقی نخواهد ماند و نظام جمهوری اسلامی ایران نیز با ایمان به خدا، حضور مردم و رهبری مقتدرانه امام خمینی(ره) به وجود آمد که باید قدردان این نظام باشیم.

وی گفت: مردم ایران پس از پیروزی انقلاب  حضور در تمام صحنه‌ها مهر تأیید بر حکومت مردم‌سالاری دینی زدند و با حضور در همه صحنه‌ها به‌ویژه حضور در 22 بهمن به جهانیان ثابت کردند با ایمان به خدا اسلام و ولایت را رها نمی‌کنند.

رئیس قوه قضائیه اضافه کرد: جمهوری اسلامی یک نظام بی‌بدیل در جهان است که در این 37 سال دشمن تلاش کرد با 8 سال جنگ تحمیلی، اختلافات قومی و قبیله‌ای، محاصره و تحریم مردم را از نظام دور کند اما با اقتدار مقام معظم رهبری و حمایت بی‌چون و چرای مردم توطئه‌های آنها خنثی شد.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی گفت: فشار دشمن به ملت ایران در دید خودباوری مردم است زیرا دشمن امروز از عرضه نظام مردم‌سالاری‌ دینی و الگو شدن این نظام در جهان هراس دارد و به همین دلیل صلابت مردم ایران را مورد هدف قرار داده است.

وی بیان کرد: ترس دشمن به این دلیل است که اگر جهانیان ایران و رهبری ایران را الگو قرار دهند قدرت و استکبار کشورهای سلطه‌جو به خطر می‌افتد، به همین دلیل تلاش می‌کنند با اسلام‌هراسی مردم را از دین و نظام دور کنند.

رئیس قوه قضائیه با یادآوری تحریم‌های غیرمنصفانه دشمن علیه مردم ایران گفت: بسیاری از کارشناسان و اقتصاددانان غرب اعتراف کردند که این تحریم‌ها موجب رشد و استقلال ایران شد و این کشور را در منطقه و جهان قدرتمند ساخته است.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی افزود: جهانیان دیدند فناوری هسته‌ای را از ما قطع کردند و تمام درهای علم و دانش را به‌روی ما بستند اما با تلاش مهندسان و دانشمندان ما در تمام زمینه‌های علمی به درجات مهمی دست یافتیم که اینها همه نشانه‌های اقتدار ملت ایران است.

وی با اشاره به موفقیت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای گفت: آنچه مورد پیروزی در مذاکرات هسته‌ای شد حمایت قاطعانه رهبر انقلاب و همچنین مردم از این تیم شجاع و دلیر بود.

رئیس قوه قضائیه گفت: ولایت فقیه یک رکن مهم است و این رکن عامل اصلی در حفظ، وحدت، انسجام، پیشرفت و تعالی کشور است که باید مردم قدر این نعمت را بدانند.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی با توجه به انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرگان رهبری نیز نشانه اقتدار نظام است و کسانی که به این مجلس راه می‌یابند باید توانایی این امر را داشته باشند.

وی در پایان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران موهبت و نعمت الهی است که باید قدردان آن باشیم و با حضور گسترده در انتخابات 7 اسفندماه بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز