خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر ساری:

زمان شعار سپری شده نوبت عملگرایی است

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۸۴۲

شمشیربند با تاکید بر اینکه زمان شعار سپری شده و نوبت عمل گرایی است، افزود: تحقق این شعار یکی از اصلی ترین فاکتورها در مرتفع کردن نیازهای آحاد جامعه است.

به گزارش ایلنا از ساری، علیجان شمشیربند در جشن بزرگ انقلاب در مسجد داراسلام (شکوهی) ساری با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: حضور موثر مردم در صحنه انقلاب را بیمه کرده است.

وی با تاکید بر نقش مردم در انقلاب اسلامی ، افزود:مردم همچنان باید در قالب امت پشت سر امام مسلمین حرکت کنند لذا اهمیت رضایت  و مشارکت مردم در صحنه های مختلف و توجه به نیازهای مردم مشخص می شود.
 
رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه این انقلاب تجلی و تبلور مردمی است که در تمام صحنه ها حضور داشتند، تاکید کرد:انقلاب جمهوری اسلامی یک انقلاب مردمی است.
 
شمشیربند با بیان اینکه وحدت، همدلی و انسجام عاملی مهم در ناکارآمدی توطئه های گوناگون دشمنان است، اظهار داشت: رهبری ستون خیمه انقلاب اسلامی است و ما باید این ستون را حفظ کرده و پشت سر ایشان قدم برداریم.
 
وی در ادامه با بیان اینکه زمان شعار سپری شده و نوبت عمل گرایی است، افزود: تحقق این شعار یکی از اصلی ترین فاکتورها در مرتفع کردن نیازهای آحاد جامعه است.
 
شمشیربند با تاکید بر اینکه امروز مردم به دنبال عمل گرایی مسئولان هستند، گفت: عمل گرایی بدین معنا است افراد به شعارهایی که دادند عمل کنند .
 
 رئیس شورای اسلامی مرکز استان با اشاره به اینکه ما در مرکز استان نماینده ای که  بتواند از حقوق مردم به خوبی دفاع کند نداشتیم ، افزود: باید  تدابیری از سوی نمایندگان مرکز استان در مجلس شورای اسلامی اتخاذ شود تا ساری به عنوان مرکز استان به کارگاه عملگرایی تبدیل شود.
 
وی در بخش دیگر از سخنانش به مبحث اشتغال به عنوان دغدغه مهم در استان اشاره کرد و افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید با ارائه راهکار واتخاذ تدابیر مناسب این معضل را در استان مرتفع کنند.
 
شمشیربند  در ادامه به دو انتخاب پیش روی ، انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان اشاره کرد و گفت: انتخابات یکی از مباحث مهم در کشور است که مردم با انتخاب نماینده مورد نظر خود خواستار احصاء مشکلات و نیازهای خود بوده و انتظار مرتفع کردن این نیازها را دارند.
 
وی افزود:کارخانه های که در استان وجود دارد به دلیل مشکلاتی از چرخه تولید خارج شد و این امر سبب بیکاری افراد زیادی در استان شد بنابراین می طلبد تا نمایندگان ما در مجلس شورای اسلامی نسبت به این امر اقدامات لازم انجام داده در جهت بازگشایی این کارخانه ها که بخشی از اشتغال را تامین می کند ، تمهیدات مناسبی اندیشیده شود.
 
رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه مردم باید افرادی را برای نمایندگی انتخاب کنند که بتواند مشکلات و نیازهای آنها  را شناسایی و در جهت رفع آن اقدام کند، افزود: نمایندگان مازندران با همدلی ، همزبانی  و همگرایی باید به دنبال رشد و تعالی استان باشند.
 
وی افزود: معمولا در رقابت های انتخاباتی نامزدها، وعده هایی به مردم داده می شود که در آنها کمتر به این مسئله توجه می شود بنابراین لازم است نمایندگان در چارچوب حقوق و تکالیف قانونی خود در راستای اهداف گام بردارند.
 
شمشیربند با اشاره به اینکه در سفر ریاست جمهوری به مازندران کمترین  اعتبار به این استان اختصاص داده شد، گفت: نمایندگان ما در مجلس شورای اسلامی با ید در راستای گرفتن مطالبات استانی از هیچ تلاشی فرو گذار نکنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز