خبرگزاری کار ایران

یونسی:

صاحب انتخابات خود مردم هستند

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۴۳۷

یونسی گفت:علی رغم همه مشکلات معیشیتی فضای جدیدی در کشور حاکم و نور امید در دل مردم زنده شد .

به گزارش ایلنا از قائم شهر، علیرضا یونسی عصر امروز در همایش مشترک حزب اسلامی کار و خانه کارگر مازندران تحت عنوان فردای روشن که در سالن سرداران شهید این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه اگر در تاریخ انقلابهای جهان کنکاش کنیم انقلابی به عظمت انقلاب اسلامی ما وجود ندارد اظهار داشت: انقلاب ایران چند بعدی بود وحوزه هایی همچون اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره را در بر می گرفت و این در حالی است که سایر انقلاب های جهان تک بعدی بوده است.

وی ادامه داد: بیش از 56 درصد شعار های مردم ایران در زمان انقلاب شعار فرهنگی بود و تنها 6 درصد آن را در برمیگرفت و جالب اینجاست که اندیشمندان و مورخان  آن زمان رمز محبوبیت امام راحل در قلوب جوانان را معجزه انقلاب  می دانستند  که تاریخ به خود ندیده بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه همین مورخان از انقلاب اسلامی ایران بعنوان زلزله عظیم در اواخر قرن بیستم یاد کردند  تصریح کرد:همه انقلابهای جهان بعد از مدتی از آرمانهای خود دست کشیدند و منحرف شدند و تنها انقلابی که در میان همه انقلابهای جهان  از مسیر خود منحرف نشد و مردم به آرمانهای آن وفادار هستند انقلاب اسلامی ایران است.

یونسی اظهار داشت: جالب این است که همه انقلابها بنوعی وابستگی به یکی از قدرتهای بزرگ زمان خود داشتند و انقلاب ما غیروابسته بود و برای همین قدرتهای بزرگ تلاش کردند تا انقلاب ما را سرکوب کنند  و جنگ تحمیلی را بر ما وارد کردند که در آن 42 کشور مستقیما به عراق  در حمله به ایران کمک می کردند و آمریکا و شوری در راس آن بود.

وی  پیروزی در برجام را لطف خداوند برشمرد و تصریح کرد: در مذاکرات دیپلماسی نیز در حالی که 6 قطعنامه فلج کننده در شورای امنیت و 12 قطعنامه در شورای حکام  به تصویب رسید و همه قدرتهای بزرگ تلاش می کردند ایران را با تحریم های کمر شکن به زانو در بیاورند  کاری از پیش نبردند و جهان در مقابل توانمندیها و عظمت ایران تعظیم کرد و به حقانیت و راستگویی ایران پی بردند که پیروزی بزرگی بود .

یونسی افزود: خداوند لطف و کرامت خود را بی دلیل و حکمت به فرد یا جمعی نمی دهد مگر اینکه  آن فرد یا جمع استحقاق آن را داشته باشند و ملت ما شایستگی رحمت خدا را داشته اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران به 22 بهمن اشاره کرد و گفت:22 بهمن روزی است که باشکوهترین تجلی حضور مردم رقم خواهد خورد و خیابانها سرشار از حضور مردان و زنانی خواهد بود که عاشقانه به پای آرمانهای امام و خون شهدا نشسته و از آن پاسداری و صیانت می کنند.

وی ادامه داد: علی رغم همه مشکلات معیشیتی فضای جدیدی در کشور حاکم و نور امید در دل مردم زنده شد .

یونسی در ادامه به انتخابات مهم 7 اسفند اشاره کرد و افزود:در انتخابات مجلس دهم 305 کاندید در استان مازندران ثبت نام کردند که از این تعداد 12 نفر انصراف داده و مابقی در رده های مختلف صلاحیتشان مورد بررسی قرار گرفت و در مرحله  بررسی صلاحیت بوسیله هیئت مرکزی نظارت 138 نفر تایید شدند.

وی ادامه داد: نفرات تایید نشده با اعتراض کتبی خود توانستند 31 نفر را به لیست تایید شدگان اضافه نمایند و در مجموع 169 نفر تایید شدند و درواقع در مازندران  42 درصد رد صلاحیت و 58 درصد تایید صلاحیت شدند و مردم مازندران باید از این 169 نفر 12 نفر را انتخاب و به بهارستان بفرستند.

یونسی اظهار داشت: در مازندران 3 هزار و 43 حوزه انتخابیه داریم  و حدود 50 هزار نفر نیروهای  اجرایی و دست اندرکار و حدود ده هزار نیروی انتظامی برای برقراری امنیت انتخابات حضور خواهند داشت.

وی در پایان گفت: انتخابات یک امر ملی و کشوری است و مردم  باید از میان چندین گزینه انتخاب کنند و بدینوسیله قدرت را از دست جمعی می گیرند و به نفرات دیگر می سپارند و در واقع صاحب انتخابات خود مردم هستند پس باید به کسانی رای دهیم که دردمند دردهای مردم باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز