خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اسلامی کار مازندران

اصلاح طلبان باید سعه صدر خود را برای پیشبرد اهداف ملت بالا ببرند

asdasd
کد خبر : ۳۴۵۲۸۵

دبیر حزب اسلامی کار مازندران گفت:احزاب و گروه های سیاسی در انتخابات باید برای بدست آوردن سهمی بیشتر در اداره کشور ، افراد شایسته تری را معرفی کنند.

به گزارش ایلنا، دبیر حزب اسلامی کار مازندران صبح امروز در نشست با اعضای هیئت اجرایی تشکیلات خانه کارگر تغییر فضای سیاسی کشور به سمت انتخابات در چارچوب قوانین و مقررات یکی از مهمترین وظایف احزاب و تشکل ها ذکر کرد وافزود: اگر حزب کارکرد واقعی و اصیل خود را داشته باشد، احتمال وقوع فساد های سیاسی ، زد و بند ها و سایر رفتارهای مغایر با قانون کاهش می یابد.

سعید میرزایی افزود: احزاب و گروه های سیاسی در انتخابات باید برای بدست آوردن سهمی بیشتر در اداره کشور ، افراد شایسته تری را معرفی کنند  هر قدر که کشور به سمت افزایش فعالیت احزاب حرکت کند طبعا شور سیاسی بیشتری نیز ایجاد خواهد شد.

وی افزود: احزاب علاوه بر انکه برای اداره کشور برنامه دارند و نیروهای فعال و زبده‌ هم دارند که با معرف آنها به دولت ، کشور را از بن‌بست خارج کرده و کشور را بهتر اداره مینمایند 

دبیر حزب اسلامی کار مازندران با تاکید براینکه احزاب باید در میان مردم شور و نشاط به وجود باورند و مدافع خوب مردم باشند و صیانت از آرا آنها بنمایند گفت:  احزاب با معرف کاندیدا‌ها خوش فکر، خوب، با اندیشه و با تفکر اصلاح‌طلب مردم را با حضور گسترده و فعال به پا صندوق‌ها را بیاورند و آرا مردم را به نفع اصلاح‌طلبان جذب نماند و ان باعث خواهد شد تحول بزرگ در عرصه داخل بوجود بیاد.

وی گفت: مهمترین موضوعی که باید در این شرایط به وجود آمده برای انتخابات جستجو کنیم این است که انتخابات را با کیفیت کنیم و به قطع یقین بدانیم دیدگاه های هر فردی با فرد دیگری در ابعاد مختلف فرق می کند چرا که خداوند  هیچ انسانی را همانند یکدیگر خلق نکرده است.

میرزایی با تأکید بر اینکه اصلاح طلبان باید سعه صدر خود را برای پیشبرد اهداف ملت بالا ببرند گفت: ما باید از این شرایط به عنوان یک فرصت بزرگ استفاده کرده و با تقویت جایگاه احزاب و تشکل گرایی بستر را برای انتخاب افراد شایسته مورد وثوق اصلح طلبان و حامیان دولت فراهم نماییم تا کشور بتواند راه توسعه خود را بدون هیچ مشکلی طی کند.

دبیر حزب اسلامی کار  مازندران با تشریح اهداف حزب اسلامی کار گفت: حزب اسلامی کار به دلیل تشکیل شدن از قشر مولد و نیروی کار جامعه، گرایش خاصی به فعالیتهای کارگری دارد، اما در مرامنامه واساسنامه،فراگیری خود را حفظ و تلاش کرده است با استفاده از ظرفیت اقشار مختلف جامعه، از جمله زنان، دانشجویان، جوانان، فعالین اقتصادی و سایر اقشار، اهداف عدالت طلبانه و انسان دوستانه خود را در سطوح مختلف و به طور گسترده تر پیگیری کند.

وی افزود: اعضا، و هواداران حزب اسلامی کار و ناظرین خارج  از حزب معتقدند، این حزب ضمن داشتن اهداف انسان دوستانه و عدالت طلبانه، متعادل رفتار کرده و از انجام حرکت های افراطی خودداری می کند و این از نقاط قوت اصلی حزب اسلامی کار است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز