خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

لازمه ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار، همسویی میان ادارات و نهادهاست

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۰۵۸

محمدی گفت:اصلا قابل قبول نیست که رتبه قائم شهر به رتبه چهاردهم یا بیستم تنزل پیدا کند.

به گزارش ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال مازندران که در فرمانداری شهرستان برگزار شد با بیان اینکه یکی از ارکان اصلی نظام دغدغه اشتغال است اظهار داشت: لازمه ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار، همسویی میان ادارات و نهادهاست که باید حتما انجام شود.

وی افزود: ما رتبه نخست در اشتغال داشتیم که با تلاش نکردن و جدی نگرفتن این موضوع از سوی دستگاههای اجرایی از این رتبه تنزل کردیم.

فرماندار قائم شهر تصریح کرد: اصلا قابل قبول نیست که رتبه قائم شهر به رتبه چهاردهم یا بیستم تنزل پیدا کند.

محمدی با بیان اینکه کسانی هستند که با 5 یا 10 میلیون تومان مشکلات زندگی خود را برطرف می کنند اظهار داشت: باید بستری مهیا گردد تا این مبالغ قابل برداشت باشد.

وی افزود: وقتی مشکل خانواده با برگزاری یک جلسه برطرف می شود تلاش همکاران را می طلبد تا از اعتبارات شناور استان در جهت رفع مشکلات مردم استفاده کنند.

فرماندار قائم شهر در پایان به موفقیت در برجام اشاره کرد و گفت: در حوزه دیپلماسی کری که دولت انجام می دهد قابل تحسین است و خدا را شاکریم که فضای خوب بر کشور حاکم است و افرادی که تا دیروز نگاه عنادی به کشور می نگریستند امروز به آین جمع بندی رسیدند که اشتباه می کردند و باید سر تعظیم در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران فرود آورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز