خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر ساری:

برای تمام پروژه های ساری پیوست فرهنگی تعریف شده است

asdasd
کد خبر : ۳۳۸۶۴۵

شمشیربند گفت:لازم است تا زمینه مساعد را برای جذب گردشگر و توریست در استان فراهم کرده و پیوست گردشگری را در سطح کلان برای استان تعریف کنیم.

به گزارش ایلنا، علیجان شمشیربند در جلسه  کمیته امور شهرداری های ستاد خدمات سفر که با حضور مدیر کل امور شهری استان و شهرداری ها و دیگر دستگاههای اجرایی در سالن شماره یک استانداری برگزار شد ، اظهار داشت:مازندران با دارا بودن موهبات الهی از قبیل کوه ، جنگل و دریا و همچنین به دلیل اینکه  توفیق طریق الرضا بودن را دارد سالانه پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است ، بنابراین ضروری است تا امکانات و زیرساخت های مناسب برای آنها فراهم شود.
 
 وی با اشاره به ظرفیتهای گردشگری و پتانسیل های فرهنگی در استان افزود: لازم است تا زمینه مساعد را برای جذب گردشگر و توریست در استان فراهم کرده و پیوست گردشگری را در سطح کلان برای استان تعریف کنیم.
 
رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه جذب گردشگر توسعه پایدار و ایجاد اشتغال رادر استان فراهم می کند به توریست شهری اشاره کرد و گفت:مازندران در جذب گردشگر از پتاسیل های بالایی برخوردار است اما تاکنون نتوانستیم از ظرفیت ها و پتانسیل های وجود در جهت استفاده بهینه از مسافران و گردشگران را فراهم کنیم.
 
شمشیربند به ظرفیت های گردشگری و فرهنگی مرکز استان از قبیل ، امام زاده یحیی(ع) ، مسجد جامع، مسجد مصطفی خان ، برج رسکت، آب انبار نو ... اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در شهر ساری 25 پارک درون شهری داریم که 13 پارک آن در دوره چهارم شورای اسلامی ساری احداث شد.
 
وی بالابردن سطح آگاهی مردم و فرهنگ سازی و گردشگری و رونق اقتصادی شهر را از دیگر مزیت های استفاده از پتانسیل های گردشگری در استان عنوان کرد، گفت: ساری از ظرفیت های گردشگری و آثار تاریخی  زیادی برخوردار است بنابراین لازم است، استفاده از این اماکن با سلیقه های گردشگردان فراهم شود.
 
شمشیربند با بیان اینکه تمام پروژه های شهر ساری پیوست فرهنگی دارد، گفت: شورا و شهرداری ساری با نصب المان های جدید، تهیه و توزیع بسته فرهنگی و دیگر امکانات آمادگی پذیرایی از مهمان ومسافران را در مرکز استان دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز