خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خبرداد:

سرمایه گذاری 45 میلیون دلاری خارجی در شهرکهای صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۹۰۲

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، از سرمایه گذاری 45 میلیون دلاری خارجی ، در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، سید مصطفی موسوی گفت : جذب سرمایه گذار خارجی در بخشهای برخورداری از تکنولوژی و سیستمهای روز صنعت و تأمین منابع مالی بصورت سرمایه و تأثیر آن بر اقتصاد و کسب و کار و اشتغال ، از اهمیت خاصی برخوردار است .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اظهار داشت : 7 سرمایه گذار خارجی در شهرکها و نواحی صنعتی استان سرمایه گذاری نمودند که موجب رونق اقتصادی و تبادلات تجاری در استان شده اند .

موسوی مهمترین مزیت شرکت سرمایه گذاری خارجی در استان را ایجاد فضای رقابتی و تبادل تکنولوژی و استفاده از تجربیات سرمایه گذاران دانست و افزود : برای راه اندازی این واحدهای تولیدی 45 میلیون دلار سرمایه گذاری شده که تاکنون 526 نفر اشتغال نیز ایجاد شده است .

وی خاطرنشان کرد : سرمایه گذاری میتواند به تحرک بخش تولید کمک کند و با افزایش تولید ، موجب بالا رفتن میزان اشتغال ، رشد تجارتهای بین المللی ، بهبود سطح زندگی و در نهایت ، توسعه اقتصادی شود .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تصریح کرد : شهرکهای صنعتی استان با دارا بودن زیرساخت و شرایط اقلیمی خاص ، بستر مناسب برای سرمایه گذاری خارجی است .

موسوی ادامه داد : با کمک دستگاههای اجرایی استان ، هرچه بتوانیم جذب سرمایه های خارجی بیشتری در استان را فراهم کنیم ، شاهد رونق و شکوفایی و اشتغالزایی در استان خواهیم بود .

وی بیان داشت : این واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرکهای صنعتی  بشل سوادکوه ، شهدای محمودآباد ، کیاسر ، نوشهر و ساری یک مستقر می باشند که در زمینه تولید قطعات خودرو ، صنایع غذایی ، پنجره UPVC و لامپ LED فعالیت می کنند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز