خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد:

دهیاران در اجرای انتخابات اصل بی طرفی و امانتداری را رعایت کنند

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۳۲۸

فرماندار شهرستان محمودآباد ،گفت : دهیاران و شوراهای اسلامی در جلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی در روستاها برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نقش مهم و برجسته ای دارندو باید در اجرای انتخابات اصل بی طرفی و امانتداری را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا، یحیی یوسف پور عصر امروز در جلسه با دهیاران این شهرستان ، اظهار داشت : آرای مردم امانت است و هدف تمامی نهادهای متولی امر انتخابات ، برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم است.

وی ادامه داد: دهیاران به عنوان بازوان توانمند و مجری سیاست ها و برنامه های کلان دولت در روستاها با بالا بردن سطح آگاهی خود و روستاییان در سوق دادن مردم برای انتخاب اصلح موثر باشند

یوسف پور با بیان اینکه رعایت قانون ، اخلاق و بی طرفی از سوی مجریان انتخاباتی ، نامزدها و هواداران آنها تضمین کننده انتخاباتی آزاد ، سالم و پرشور خواهد بود ، خاطر نشان کرد : طبق قانون طرفداری از نامزدی خاص توسط مجریان انتخاباتی خلاف بوده و هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولتی بر علیه یا له افرادی خاص را ندارد.

وی تصریح کرد : اجرای قانون ، جلوگیری از قانون گریزی ، سلامت انتخابات ، امنیت و امانتداری رویکرد اصلی مجریان انتخاباتی است و باید طوری رفتار کرد تا مردم به دست اندرکاران اعتماد کنند.

فرماندار محمودآباد به جایگاه نظارتی فرمانداری در اجرای قانون و حسن انجام کار توسط دستگاه های اجرایی اشاره کرد و بیان داشت : رفتار و عملکرد ستاد انتخابات باید منجر به نتایج مثبت و در خور نظام و منافع مردم باشد.

یوسف پور ، توسعه تعاونی ها و استفاده از طرح مشارکت روستاییان در راه اندازی واحدهای تولیدی را ضروری دانست و گفت: توسعه تعاونی های روستایی از سیاست های دولت بوده و می تواند آینده بسیار روشنی را برای روستاها به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: دهیاران با تلاش در راستای مشارکت هرچه بیشتر روستاییان در توسعه روستاها وآگاهی بخشی نسبت به قوانین موجود تلاش کنند .

فرماندار شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: دهیاران باید نسبت به ظرفیت ها ،پتانسیل موجود ومشکلات در روستا آگاه باشند تا بتوانند در برنامه ریزی بلند مدت، توسعه را به ارمغان آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز