خبرگزاری کار ایران

پیام مشترک استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران:

عربستان به کانون فرقه گرایی و خشونت تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۱۲۱

نماینده ولی‌فقیه و استاندار مازندران در پیامی مشترک اعلام کردند: متأسفانه امروز عربستان به کانون فرقه‌گرایی، ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و کشوری برای حمایت از ترور و خشونت شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، در پی شهادت  شیخ نمر باقرالنمر به دست حکومت جائر سعودی، پیام تسلیتی از سوی آیت‌الله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در استان و ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران منتشر شد.

در این پیام آمده است: خبر اعدام عالم شیعه حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ نمر باقر النمر همراه با جمعی از یاران و همراهانش  توسط آل سعود موجب تأثر و تألم شدید شد. متأسفانه امروز عربستان به کانون فرقه‌گرایی و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و کشوری برای  حمایت از ترور و خشونت و تجاوز به همسایگان بی‌دفاع تبدیل‌شده است.

این‌جانبان با محکوم کردن اقدام شنیع و غیرانسانی حکومت سعودی در اعدام عالم مؤمن و مظلوم، شیخ نمر باقر النمر، این ضایعه اسفناک را به پیشگاه مقدس صاحب‌الاعصرو الزمان (ع) مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه به‌ویژه ً شیعیان و علمای عربستان تسلیت عرض کرده و رحمت و مغفرت الهی را برای آْن شهیدان راه مبارزه و آزادگی و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان مسئلت  می نمائیم.

رجا واثق داریم خون به‌ناحق ریخته این عالم مجاهد و شهیدان مظلوم و مردم بی‌دفاع یمن گریبان دولت جنایتکار آل سعود را خواهد گرفت و بساط ظلم و تباهی را بر خواهد چید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز