خبرگزاری کار ایران

فرماندار مرکز استان مازندران تاکید کرد:

در رفع آسیب های اجتماعی دستگاه ها فراتر از قانون اعمال نمایند

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۱۰۸

احمد حسین زادگان فرماندار مرکز استان گفت : در مقابله باآسیب های اجتماعی همه دستگاه ها به تناسب و فراخور شرح وظایف ،فراتر از آن اعمال نمایند .

احمد حسین زادگان  نماینده عالی دولت در شهرستان ساری در دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ،مشارکت و همراهی دستگاه ها وسازمان ها در جهت ساماندهی مناطق آسیب پذیر،کاهش و رفع آسیبهای اجتماعی را خواستار شدو اظهار داشت : از میان آسیب های اجتماعی ،اعتیاد به مواد مخدر جزء اولویت نخست در مقابله با آسیب های اجتماعی قراردارد .

 رئیس شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان با تاکید بر نگاه ویژه دولت تدبیر و امید برای مقابله با آسیب های اجتماعی خاطر نشان کرد : با توجه به تلاش ها و فعالیت های شهرداری ساری و نیروی انتظامی در ساماندهی  و بهسازی مناطق آسیب پذیر، ،باید این فعالیت ها بر اساس سیاست گذاری صحیح و منسجم اقدام شود چون با انتقال افراد ازیک مکان به مکان دیگر آسیب ها نیزانتقال می یابد .

مسئول ارشد شهرستان ساری بااشاره به اینکه ساماندهی مناطق آسیب پذیر موجب پیشگیری ازجرم و عدم توسعه آن خواهد بود ، تصریح کرد : با اقدامات موثر زمینه رشد و گسترش آسیب ها در جامعه کاهش و نابود می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز