خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات کشوردربابل:

تمامی ارکان نظام اسلامی ما با آراء مردم شکل می گیرد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۶۴۱

مقیمی گفت:مردم ایران ثابت کردند که ملتی مسئولیت پذیر هستند و دوست دارند برای کشورشان وقت بگذارند و بنا برشرایط زمانی حضوری گسترده و هوشمندانه خواهند داشت.

به گزارش ایلنا از بابل،محمد حسین مقیمی  شب گذشته در حاشیه جلسه شورای اداری بابل در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: مردم به نظام خود عشق می ورزند و استقبال زیاد نامزدها نشان داد که مردم علاقه دارند در فعالیت های اجتماعی مشارکت داشته باشند و ما این را به فال نیک می گیریم.

وی اظهارداشت: مردم ایران ثابت کردند که ملتی مسئولیت پذیر هستند و دوست دارند برای کشورشان وقت بگذارند و بنا برشرایط زمانی حضوری گسترده و هوشمندانه خواهند داشت.

وی افزود: بعد از اتمام روند ثبت نام بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی آغاز شده است و بدون هیچ خللی روند انتخابات طبق زمانبندی اعلام شده از سوی وزارت کشور انجام خواهد شد.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که نامزدهایی که در دور گذشته رد صلاحیت شده اند آیا امید به تائید آنان در این دوره از انتخابات وجود دارد ؟ اظهارداشت: بررسی ها براساس نظر چهار مرجع اعم از ثبت احوال، نیروی انتظامی ، قوه قضائیه و وزارت اطلاعات می باشد که در اختیار وزارت کشور قرار می دهند اما تصمیم نهایی از جمله تائید یا رد صلاحیت براساس قانون برعهده شورای نگهبان است.

مقیمی گفت: تبلیغات زودهنگام کاندیداها ممنوع می باشد و در فضای عادی و مجازی نمی توانند تبلیغات زودهنگام داشته باشند.

وی اظهارداشت: تمامی ارکان نظام اسلامی ما با آراء مردم شکل می گیرد و این امر باعث شد که مردم احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: کشور ما باید در سطح منطقه و بین الملل بعنوان یک الگو مطرح باشد و همه باید تلاش کنیم حول محور رهبری با کار و تلاش بیشتر و شرکت پرشورتر در انتخابات زمینه این امر را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز