خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای اسلامی شهر ساری:

پیشبرد اهداف شهر در گروی همدلی شهرداری ، شورا و فرمانداری است

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۶۳۳

رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه اعضای این شورای موظف به تامین منافع مردم و شهرداری به عنوان هدف مهم این نهاد هستند، گفت: پیشبرد اهداف شهر در گروی همدلی شهرداری ، شورای اسلامی شهر و فرمانداری است.

به گزارش ایلنا، علیجان شمشیربند رئیس شورای اسلامی شهر ساری  شب گذشته در جلسه علنی شورای اسلامی شهر که با حضور فرماندار مرکز استان و اعضای شورا تشکیل شد ضمن تبریک هفته وحدت ، اظهار داشت: تعامل و همکاری بین اعضای شورای شهر ساری از شاخصه های خوب دوره چهارم شورای اسلامی ساری محسوب می شود.
 
وی به احداث پروژه های بزرگ در ساری با همکاری شورای شهر و شهرداری نظیر، پارک ملل، میدان ابن شهرآشوب، احداث زیرگذر، احداث پارک های محله  در سطح شهر و... اشاره کرد و افزود: با احداث  این پروژه ها میزان رضایتمندی مردم از عملکرد شهرداری و شورای شهر ارتقاء پیدا کرد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه  اعضای شورای شهر ساری موظف به تامین منافع مردم و شهرداری به عنوان هدف مهم این نهاد هستند، گفت: پیشبرد اهداف شهر در گروی همدلی شهرداری ، شورای اسلامی شهرو فرمانداری است.
 
شمشیربند خدمت به شهروندان را از اهداف مهم شورا و شهرداری دانست و افزود:تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر در جهت رفاه و رضایتمندی آنها در حوزه عمرانی و دیگر حوزه ها رو به رشد است.
 
وی ادامه داد: در این راستا همفکری و همکاری شهروندان نقش مهمی در موفقیت برنامه های شهرداری و تحقق اهداف شورای اسلامی شهر دارد.
 
شمشیربند  به تعامل و همکاری فرمانداری در تحقق اهداف شورا وشهرداری اشاره کرد و افزود: می طلبد تا فرمانداری در پیشرفت کار این دو حوزه همکاری لازم را داشته باشد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز