خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری خبر داد:

ثبت‌نام 44 نفر نامزد انتخابات در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۹۹۸

فرماندار مرکز استان گفت: 44 نفر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود نام‌نویسی کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از  کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری حوزه انتخابیه شهرستان ساری، احمد حسین‌زادگان مرکز استان در پایان مهلت قانونی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود اظهار کرد: ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود نیز از 28 آذرماه شروع شد و امروز چهارم دی‌ماه به پایان رسید.

وی با بیان اینکه43 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود نام‌نویسی کردند، افزود: از این میزان 36 تعداد مرد و 8 زن هستند.

فرماندارشهرستان ساری درباره میزان تحصیلات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود، گفت: 1نفر داری مدرک لیسانس(جانباز)30 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد، 6نفردکترا و 7نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.

فرماندار مرکز استان افزود:تعداد ثبت نام کنندگان برای نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره گذشته 76 درصد افزایش داشته و میانگین سنی داوطلبان را 44 سال عنوان  کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه روند بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از پنجم دی آغاز می‌شود، تصریح کرد: زمان آغاز بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم از ششم دی‌ماه است.

حسین‌زادگان با بیان اینکه رسانه‌ها هم از زمان ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، حضور پر شور در ستاد انتخابات مرکز استان داشتند و به انتشار اخبار پرداختند، ادامه داد: از زمان ثبت‌نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در شهرستان  بیش از500 خبر در رسانه‌های مکتوب، مجازی و صدا و سیما انتشار یافت.

وی با اشاره به اینکه هدف ما برگزاری انتخابات پرشور، عادلانه و حضور همه گروه‌های سیاسی است، گفت: مهم‌ترین کار ما تا پایان سال برگزاری دو انتخابات پیش رو است.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز