خبرگزاری کار ایران

سند تفکیکی 7 شهرک و ناحیه صنعتی مازندران آماده واگذاری است

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۴۲۴

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، از آماده سازی سند تفکیکی 7 شهرک و ناحیه صنعتی به وسعت 445 هکتار خبر داد .

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ، سید مصطفی موسوی در جلسه کمیته پایش شرکت شهرکهای صنعتی که با حضور معاونین و مدیران شرکت برگزار شد گفت : با توجه به رسالت سازمانی ، اجرای پروژه های عمرانی در دستور کار قرار دارد و شاخص و تکالیف مجمع ، ابلاغی از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نیز بعنوان اصول کار شرکت است .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود : اقدامات مؤثر در شهرکها انجام شده که مهمترین آن ، در جهت کاهش دغدغه تولید کنندگان و صنعتگران ، دریافت سند تفکیکی بوده که تاکنون  سند تفکیکی7 شهرک و ناحیه صنعتی ، آماده واگذاری به سرمایه گذاران مستقر در این شهرکها است .

موسوی با اشاره به مزایای سند مالکیت برای واحدهای تولیدی و صنعتی بیان داشت : واحدهای تولیدی و صنعتی میتوانند از سند مالکیت بعنوان ضمانت نامه برای وثیقه بانکی بهره مند شوند .

وی خاطرنشان کرد : سند تفکیکی شهرکهـای صنعتی شورمست سوادکوه ، بشل سوادکوه ، فـاز یک آمل ، کیـاسر ، فاز یک بهشهـر و نواحی صنعتی درونکلای بابل و میـرود بابلسر ، آمـاده واگذاری به سرمایه گذاران است و سرمایه گذاران مستقر در این شهرکهـا و نواحی صنعتی که دارای پروانه بهره برداری می باشند میتوانند با مراجعه به شرکت شهرکهای صنعتی و ارائه مدارک مربوطه ، سند تفکیکی دریافت کنند .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تصریح کرد : با دریافت سند تفکیکی در این 7 شهرک 445 هکتار از اراضی شهرکهای صنعتی استان دارای سند تفکیکی خواهند شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز