خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد:

مدیران حق تبلیغات انتخاباتی را ندارند

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۲۱۴

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: مدیران شهرستان حق تبلیغات واستفاده از امکانات دولتی را در انتخابات آتی را ندارند.

 به گزارش ایلنا، یحیی یوسف پورشامگاه گذشته در نشست خبری فرماندار که در سالن جلسات فرمانداری محمودآباد برگزار شد،حضور رسانه در جهت شفاف سازی وآگاهی بخشی را ضروری خواند و اظهار داشت:شعار دولت تدبیر وامید عدالت محوری وامانت داری در رای مردم است وهمکاران نظارتی ما در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.

وی ادامه داد:بهترین هدیه به مردم بی طرفانه عمل کردن ، شفافیت وصداقت در آراء و ایجاد بستر مناسب برای حضور پرشور خواهد بود.

یوسف پور با اشاره به ظرفیت بسیاری بالایی محمودآباد در حوزه گردشگری ، افزود: بستر لازم برای حضور سرمایه گذاران فراهم شده است.

وی یادآور شد: ورزش های آبی ساحلی می تواند راه را برای حضور گردشگران وسرمایه گذاران فراهم کند وتمام حمایت لازم در جهت تحقق این مهم انجام خواهد گرفت.

فرماندار محمودآباد تصریح کرد:جذب وپایداری سرمایه گذاران ، نیازمند همکاری وهمدلی دستگاه های متولی شهرستان به خصوص شهرداری وشورای شهر است.

وی با اشاره به اینکه نگاه به محمودآباد باید ملی باشد نه محلی ، گفت:فضای شهرستان گنجایش بار ترافیکی وخدمات دهی را به گردشگران در فصل تعطیلات ندارد.

وی زباله را معضل بزرگ مازندران عنوان کرد وادامه داد: شهرستان ساحلی محمودآباد نیز ازاین موضوع مستثنی نیست ومرتفع نمودن این موضوع در گرو حضور وحمایت دولت است .

یوسف پور مدیریت پسماند را ضروری خواند وگفت:عدم مدیریت پسماند، آسیب به محیط زیست و در دراز مدت آسیب منابع آبی را در پی خواهد داشت که امیدواریم با نگاه ویژه استانی وملی به این معضل وارائه تسهیلات ارزان به سرمایه گذاران بخش خصوصی این موضوع نیز حل شود.

نماینده عالی دولت در محمودآباد ،توجه به طرح های دریا را مهم ارزیابی کرد و افزود: بررسی ورفع مشکلات طرح ها وسالمسازی دریا در دستور کار قرار دارد

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های امدادی وخدماتی در جهت ارائه خدمات به گردشگران حضور مستمر خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز