خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآبادخبرداد:

کارگران فصلی وساختمانی ساماندهی شدند

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۹۵۲

فرماندار شهرستان محمودآباد از ساماندهی کارگران فصلی برای اولین بار در استان مازندران در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا ، یحیی یوسف پور صبح امروز درجلسه ساماندهی کارگران ساختمانی که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد ، اظهار داشت:اجرای این طرح ، تغییر وزیبایی مبلمان شهری ،کاهش معضلات اجتماعی و حفظ شان ومنزلت کارگران را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح دستگاه های متولی تمام تلاش خود را در راستای هرچه بهتر اجرا شدن این مهم به کار خواهند بست .

یوسف پور جامعه کارگری را قشری مولد، پویا و اثرگذار در فعالیت های اقتصادی و تولید دانست و یادآور شد: رفع مشکلات کارگران اولویت کاری ماست .

وی خاطرنشان کرد:امکانات لازم جهت دسترسی کارفرما به کارگران فراهم می شود و تنها نیازمند اعتماد وهمکاری کارگران به اجرای این طرح هستیم.

یوسف پور با اشاره به اینکه 50 درصد کارگران از  بیمه تامین اجتماعی برخوردارند ، تصریح کرد:کارگرانی که تاکنون بیمه نشده اند با مراجعه به انجمن صنفی کارگران ساختمانی می توانند مرحل اداری خود را انجام دهند .

فرماندار شهرستان محمودآباد ،گفت: طرح ساماندهی کارگران فصلی وساختمانی به صورت زیرساختی وکارشناسی شده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز