خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری شهرستان بهشهر

روسا و کارمندان ادارات حق تبلیغ کاندیداها را در محیط اداری ندارند

سرپرست فرمانداری شهرستان بهشهر گفت: روسا و کارمندان ادارات حق تبلیغ کاندیداهایی را در محیط اداری ندارند و از امکانات دولتی در راستای حمایت از کاندیدای خاصی استفاده نکنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید خالق سجادی امروز در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد، با اشاره به گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو اظهار کرد: دانشجویان قشر پویا، بالنده و از تاثیرگذار‌ترین اقشار در نظام هستند که این مناسبت بهانه‌ای برای گرامیداشت مقام آنهاست.

سجادی با اشاره به اهمیت رای مردم در انتخابات پیش رو اضافه کرد: روسا و کارمندان ادارات حق تبلیغ کاندیداهایی را در محیط اداری ندارند و از امکانات دولتی در راستای حمایت از کاندیدای خاصی استفاده نکنند.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها باید برای برگزاری انتخابات پرشور، بانشاط و سالم بسیج شوند تا انتخاباتی بدون حاشیه در شهرستان داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر به افرادی که قصد کاندیداشدن در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی دارند توصیه کرد: از فعالیت‌هایی که منجر به تند شدن فضای انتخاباتی، هیجان کاذب و تنش می‌شود جلوگیری کنند چرا که باید از نارضایتی عمومی جلوگیری کرد و مسائل اجتماعی و امنیتی شهر را در نظر گرفت و از طرف دیگر حامیان کاندیدا‌ها سعه صدر خود، انتقاد‌پذیری و آستانه تحمل را ارتقا دهند.

سجادی به آماده بودن دستگاه‌های اجرایی برای هرگونه حادثه غیرمترقبه در فصل سرما، حضور به موقع روسای ادارات و کارمندان، اطلاع فرمانداری از ماموریت خارج از شهر روسای ادارات و........ تاکید و تصریح کرد: خروجی جلسات مصوباتی باشد که قابلیت عملیاتی شدن را داشته باشد.

وی در پایان خطاب به روسای ادارات گفت: طرح‌های کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت و اطلاعات پروژه‌ها و برنامه‌های پیش روبه همراه مشکلات و موانع مطرح شود تا پیگیری‌های لازم برای حل و فصل آنها انجام شود.

کد خبر : ۳۲۷۳۴۹