خبرگزاری کار ایران

یونسی در ستاد اطلاع رسانی اولین المپیاد کارگری کشور؛

عملکرد ستاد خبری اولین المپیاد ورزش کارگران قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۸۳

تشکیل این تیم خبری، موجب شد تا خبرنگاران همدیگر را درکنار هم پیدا کنند و این مانور وحدت و همدلی در جامعه خبری است که می تواند برای سایرین نیز الگو باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: کار و زحمات این عزیزان در تاریخ ثبت خواهد شد و برای آیندگان به یادگار خواهند ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، علیرضا یونسی شامگاه شنبه در بازدید از ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اولین المپیاد کارگری با بیان اینکه برگزاری این المپیاد در قبل و بعد از انقلاب بی نظیر است اظهار داشت: برگزاری این مسابقات افتخاری برای استان مازندران محسوب می شود.

وی ضمن تقدیر از کمیته اطلاع رسانی این المپیاد در پوشش به موقع اخبار افزود: کار و زحمات این عزیزان در تاریخ ثبت خواهد شد و برای آیندگان به یادگار خواهند ماند.

یونسی، با بیان اینکه ساماندهی خبرنگاران در قالب تیم اطلاع رسانی به بهترین نحو رقم خورد تصریح کرد: برگزاری این المپیاد نعمتی بزرگ برای مازندران است که می تواند در شناسایی توانمندی های ورزش کارگری موثر باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اظهار داشت: تشکیل این تیم خبری، موجب شد تا خبرنگاران همدیگر را درکنار هم پیدا کنند و این مانور وحدت و همدلی در جامعه خبری است که می تواند برای سایرین نیز الگو باشد.

وی افزود: بعد از پایان این المپیاد باید این کمیته نقاط ضعف و قدرت را شناسایی نماید و به همگان ثابت کند که مازندران توانایی انجام کارهای بزرک را دارد.

یونسی با بیان اینکه اطلاع رسانی این مسابقات باید در سطح گسترده ای انجام شود تصریح کرد: مردم باید در جریان این رویداد بزرگ ورزشی قرار گیرند تا ارزش کار جلوه و بازتاب خوبی داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به ساماندهی مطلوب ورزشکاران در ۱۴ شهر استان مازندران اشاره کرد و گفت: طی اخبار رسیده از این شهرستانها، ورزشکاران و مسئولین از نحوه برگزاری مسابقات رضایت کامل داشتند.

وی در پایان اظهار داشت: ما بعنوان نمایندگان مردم در دولت تدبیر و امید هستیم و باید از این فرصت برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم.

گفتنی است: معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شام را با خبرنگاران حاضر در ستاد صرف کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز