خبرگزاری کار ایران

بابایی در گفتگو با ایلنا؛

اولین دوره المپیاد ورزش کارگری با کیفیت بالایی در حال برگزاری است

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۷۷

افزایش رشد اقتصادی موجب ایجاد اشتغال می شود و به ازای یک درصد رشد، ۱۰۰ هزار فرصت اشتغال فراهم می شود.

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: اولین دوره المپیاد ورزش کارگری در سطح بالایی در استان مازندران در حال برگزاری است.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: در بازدیدی که از این مسابقات در شهرهای ساری، نکاء و میاندرود بعمل آوردیم شاهدیم این المپیاد از سطح کیفی بالایی بهرمند است.

وی با بیان اینکه برخی از ورزشکاران حاضر در این المپیاد از رنکینگ های جهانی بهرمند هستند افزود: ۳۰ استان در این المپیاد حضور دارند و آقایان در ۲۱ رشته و بانوان در ۵ رشته ورزشی به رقابت می پردازند.

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ادامه داد: رشته های حاضر در این المپیاد مطابق با فرمت و استانداردهای ورزشی روز و هماهنگ با کمیته های فرهنگی و هیئت ها پایش می شوند.

بابایی با اشاره به آمادگی کامل تیم مازندران در این المپیاد تصریح کرد: پیش بینی ما قهرمانی تیم مازندران در این سری از مسابقات است و مازندران بر اساس آمار و اخباری که از تمرینات ورزش کارگری داشته ایم در قیاس با سایر تیمها از آمادگی خوبی برخوردار است.

وی هدف از برگزاری این المپیاد را ایجاد شور نشاط در میان جامعه کارگری عنوان کرد و گفت: کسانی که در محیط اجتماعی کار می کنند نیاز به انگیزه دارند تا بتوانند خمودی محیط کار را تحمل نمایند.

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: اصل بر این است تا نگاه جدیدی از منظر فرهنگی، ورزشی با هدف بهروری در بین کارگران اتفاق افتد.

بابایی با بیان اینکه با افزایش بهره وری در بین کارگران، رشد اقتصادی و توسعه در تولید رخ خواهد داد افزود: برپایی اینگونه مسابقات بصورت مستمر، در سنوات بعدی نیاز به حمایت خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: افزایش رشد اقتصادی موجب ایجاد اشتغال می شود و به ازای یک درصد رشد، ۱۰۰ هزار فرصت اشتغال فراهم می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زیر ساختهای ورزش کارگری در مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: زیرساختهای موجود در حد و اندازه نیاز ورزشی استان نمی باشد و به اعتقاد بنده حق مردم و کارگران بیشتر از این است.

بابایی دلیل کمبود زیرساختهای ورزشی را نداشتن زمین برای احداثو ساخت و ساز اعلام کرد و ادامه داد: جا دارد از واحدهای تولیدی استان دعوت نماییم که از این فضا و رویکرد در دولت تدبیر و امید استفاده کنند در این کار مهم سهیم باشند.

وی در پایان گفت: اگر این زمینها بصورت تفاهمی، اهدایی و یا خود مالکی از هر بخشی در اختیار ما قرار گیرد، اداره کل و یا وزارت تعاون این آمادگی را دارد که بصورت ویژه تسهیلاتی ارزان قیمت در قالب تفاهم نامه و یا بانک توسعه تعاون در اختیار متقاضیان قرار دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز