خبرگزاری کار ایران

مربی تیم ملی هندبال ایران:

بازیکنان شاخص هندبال المپیاد کارگری به اردوی تیم ملی دعوت می شوند

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۶۶

این نفرات پس از معرفی به مربیان تیم ملی، به اردوهای آینده تیم ملی دعوت شده و در صورت برخورداری ازتوانایی لازم، می توانند به عضویت تیم ملی درآیند.

مربی تیم ملی هندبال ایران گفت: بازیکنان شاخص هندبال المپیاد کارگری کشور به اردوی تیم ملی هندبال ایران دعوت می شوند.

به گزارش ایلنا، علیرضا حبیبی روز جمعه در گفت و گویی اظهار کرد: در این رقابت ها هندبالیست های شاخصی حضور دارند که می توانند در جمع نفرات حاضر در اردوی تیم ملی قرار بگیرند.

وی بیان کرد: این نفرات پس از معرفی به مربیان تیم ملی، به اردوهای آینده تیم ملی دعوت شده و در صورت برخورداری ازتوانایی لازم، می توانند به عضویت تیم ملی درآیند.

مربی تیم ملی هندبال ایران افزود: یکی از مواردی که می توانست به بهبود کیفیت فنی این رقابت ها کمک کند، افزایش تعداد تیم های شرکت کننده بود.

حبیبی ادامه داد: ۴ تیم حاضر در این رقابت ها اگر چه داری کیفیت فنی بالایی هستند اما بیشتر شدن تعداد تیم های شرکت کننده می توانست موجب حضور نفرات با کیفیت تیم های دیگر و بالا رفتن سطح بازی ها شود.

در رقابت های هندبال اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور تیم های لرستان، کرمانشاه، مرکزی و مازندران حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز