خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا:

۷۵ نفر در المپیاد کارگری کشور در رشته تکواندو شرکت کردند

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۴۸

مسابقات رشته تکواندو المپیاد کارگران کشور در روزهای جمعه و شنبه، هشتم و نهم اسفند در سالن شهید بردبار نکا برگزار می‎شود که ۶ تیم از استان‌های اصفهان، خراسان‌رضوی، البرز، تهران، کرمانشاه و مازندران با هم رقابت می‌کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا گفت: ۷۵ نفر در المپیاد کارگری کشور در رشته تکواندو شرکت کردند که در اردوگاه شهدای ارتش نکا اسکان یافتند.

به گزارش ایلنا، شیدالله حسین‌پور در جمع خبرنگاران در سالن برگزاری این مسابقات در نکابا بیان اینکه این شهرستان میزبان المپیاد ورزش‌های کارگری کشور در رشته تکواندو است، اظهار کرد: مسابقات رشته تکواندو المپیاد ورزش‌های کارگری با حضور تیم‌های مختلف از ۶ استان کشور در نکا در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه مرحله اول این دوره از مسابقات در بخش کیوروگی(مبارزه) صبح امروز در سالن شهید بردبار نکا برگزار شد، افزود: مرحله دوم این دوره از مسابقات در بخش پومسه از ساعت ۱۶ بعدازظهر امروز در همین سالن در حال برگزاری است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا با بیان اینکه شهرستان نکا قطب تکواندوی استان مازندران است، تصریح کرد: سید کمال سحرخیز و مهدی قربانی از تکواندوکاران نکایی در قالب تیم مازندران در این المپیاد حضور دارند.

حسین‌پور گفت: مسابقات رشته تکواندو المپیاد کارگران کشور در روزهای جمعه و شنبه، هشتم و نهم اسفند در سالن شهید بردبار نکا برگزار می‎شود که ۶ تیم از استان‌های اصفهان، خراسان‌رضوی، البرز، تهران، کرمانشاه و مازندران با هم رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه فینال این دوره از مسابقات فردا برگزار می‌شود، گفت: ۷۵ نفر در المپیاد کارگری کشور در رشته تکواندو شرکت کردند که در اردوگاه شهدای ارتش نکا اسکان یافتند.

در این دوره از مسابقات، کارگران مرد در ۱۹ رشته و کارگران زن در پنج رشته در ۱۴ شهرستان مازندران به رقابت می‌پردازند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا از آغاز مسابقات تکواندو در بخش پومسه(فرم) عصر امروز در نکا خبر داد.

وی، آغاز مسابقات پومسه تکواندو عصر امروز در نکا سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز