خبرگزاری کار ایران

فرماندار میاندرود:

برگزاری مسابقات ورزشی کارگری موجب نشاط فعالان عرصه تولید کشور می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۳۳۵

این دوره از مسابقات با شرکت یک هزار و ۹۹۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور، یک هزار و ۶۵۵ ورزشکار مرد و ۳۳۵ ورزشکار زن در ۲۳ رشته ورزشی برگزار می شود.

فرماندار میاندرود گفت: برگزاری مداوم مسابقات ورزشی کارگران، زمینه افزایش شادی و نشاط را میان گروه های فعال در عرصه های تولید و اشتغال کشور را فراهم خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، ارسطو قادری در گفتگویی اظهار کرد: دولت توجه ویژه ای به توسعه ورذزرش میان اقشار گوناگون جامعه به خصوص کارگران دارد و به دنبال ارتقای سلامت در میان گروه های مختلف است.

وی بیان کرد: توجه بیشتر به ورزش گروه های جامعه علاوه بر افزایش روحیه نشاط و شادی، موجب شناسایی چهره ها و استعدادهای جدید رشته های و معرفی آن ها به تیم های حرفه ای خواهد شد.

فرماندار میاندرود به میزبانی این شهرستان از المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور اشاره کرد و گفت: رقابت های کاراته این رقابت ها با حضور ۸۵ کاراته کار از ۱۸ استان کشور به مدت یک روز در این شهر برگزار می شود.

قادری ادامه داد: این رقابت ها در دو رشته کاتا و کومیته صبح امروز در سالن نکاچوب شهرستان میاندورود آغاز شد و عصر امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.

فرماندار میاندرود گفت: پیش از این قرار بود این مسابقات در دو روز برگزار شود اما به دلیل تغییر برنامه و فشرده سازی رقابت ها تغییر برنامه داد و عصر امروز نیز رقابت های پایانی با تعیین نفرات برتر به پایان می رسد.

المپیاد ورزشی کارگری کشور، هفتم تا نهم اسفند ماه امسال در مازندران برگزار می شود که این دوره از مسابقات با شرکت یک هزار و ۹۹۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور، یک هزار و ۶۵۵ ورزشکار مرد و ۳۳۵ ورزشکار زن در ۲۳ رشته ورزشی برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز