خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران:

۳.۵ درصد از دام سبک استان در اختیار مجریان طرح خود اشتغالی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۱۳۲

هفت درصد از جمعیت مازندران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

تیمور طهماسب‌پور درکارگروه اشتغال که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: با هدف پایداری اشتغال کار دنبال می کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران نیز گفت: هفت درصد از جمعیت مازندران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۵ هزار طرح دامداری و واگذاری بیش از هشت راس دام در استان، افزود: ۲۳۱طرح زنبورداری ۹ هزار ۹۶۱ کندو نیز برای اشتغالزایی در کمیته امداد مازندران برای مددجویان اجرایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با بیان اینکه ۴۶ درصد طرح‌ها را به بانوان و ۵۴ درصد را به آقایان اختصاص دادیم، ابراز داشت: ۴۳۵ هزارهکتار از اراضی استان با اجرای طرح‌های کشاورزی با تولید بیش از ۷ هزار تن انواع محصولات در اختیار مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه بیش از سه درصد تولید شیر استان در حوزه مددجویان کمیته امداد قرار دارد، افزود: ۳.۵ درصد از دام سبک استان در اختیار مجریان طرح خود اشتغالی قرار دارد.
طهماسب‌پور با بیان اینکه بانک‌های عامل همکاری خوبی در توزیع اعتبارات داشتند، گفت: توانستیم ۸۰ درصد اعتبارات را جذب کنیم.

طهماسب پور ط با اشاره به اینکه بیش از ۵۲۰ میلیارد ریال از ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبارات ابلاغی را جذب شد، اظهار داشت: توانستیم ۹۰ درصد اعتبار توزیع شده را جذب کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با بیان اینکه احیای اراضی شیب‌دار در استان را در دستور کار این نهاد قرار گرفته است گفت: بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی استان با حضور ۲۳۰ نفر از مددجویان نهالکاری شد و امسال هم حدود ۲۰۰ هکتار اراضی شیب‌دار شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: خوشه سازی طرحهای اشتغال نیز جزء برنامه های این اداره کل محسوب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز