خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکید کرد:

مستندسازی آثار و ارزش های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۹۳۸

خوشبختانه این انگیزه و علاقه مندی در همه مدیران استان وجود دارد و انشالله در سال ۹۴ بخش های اصلی و مهم کار باغ موزه دفاع مقدس مازندران انجام خواهد شد.

استاندار مازندران گفت: دفاع مقدس گنجینه ماندگار ایثار و شهادت است و باید نمادهای پایداری و مقاومت به خوبی معرفی شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، در جلسه هیات امنای باغ موزه دفاع مقدس استان بیان داشت: مستندسازی آثار و ارزش های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان ضروری است.

وی با بیان اینکه در همه نقاط دنیا، ارزش ها و افتخارات تاریخ کشورها به نمایش گذاشته می شود، اذعان داشت: ۸ سال دفاع مقدس در جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد مقاومت و پایداری، برگ زرینی از تاریخ ایران است که باید در پاسداشت آن بکوشیم.

فلاح با تاکید بر لزوم تسریع در احداثباغ موزه دفاع مقدس استان، ادامه داد: درحال حاضر می بایست همه تمرکز خود را در جهت اتمام سریع طرح های تعریف شده قبلی به کار گیریم و از تعریف پروژه جدید در این باغ موزه خودداری کنیم.

نماینده عالی دولت در استان باغ موزه دفاع مقدس را نماد حیثیت مازندران دانست و گفت: دلیرمردانی در دوران دفاع مقدس رشادت ها و جانفشانی ها کردند و ما امروز وظیفه داریم در راستای نکوداشت آن حماسه آفرینی ها تلاش کنیم.

ربیع فلاح این طرح را از جمله برنامه های فرهنگی محوری و مهعم استان دانست و تصریح کرد: مردم ولایتمدار مازندران انتظار دارند تا پیشرفت سریع این پروژه را شاهد باشند.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت جدی همه دستگاه ها در جهت تسریع در روند اجرای این پروژه مهم، خاطرنشان ساخت: خوشبختانه این انگیزه و علاقه مندی در همه مدیران استان وجود دارد و انشالله در سال ۹۴ بخش های اصلی و مهم کار باغ موزه دفاع مقدس مازندران انجام خواهد شد.

گفتنی ست این جلسه با تصویب ۳۰ مصوبه مهم در جهت سرعت بخشیدن به کار احداثباغ موزه همراه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز