خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا خبر داد

نکا میزبان ۶ استان کشور در مسابقات المپیاد کارگری کشور

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۵۱

نکا میزبان ۶ استان کشور در مسابقات المپیاد کارگری کشور است که با حضور ۷۵ ورزشکار و سرپرستان ورزشی، نخستین المپیاد ورزشی کارگران کشور در این شهرستان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا گفت: نکا میزبان ۶ استان کشور در مسابقات المپیاد کارگری کشور است که با حضور ۷۵ ورزشکار و سرپرستان ورزشی، نخستین المپیاد ورزشی کارگران کشور در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از نکا، شیدالله حسین‌پور افزود: شهرستان نکامیزبان نخستین المپیاد ورزشی کارگران کشور در رشته تکواندو در روزهای جمعه و شنبه هشتم و نهم اسفند به مدت دو روز در گروه آقایان است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب این دوره از مسابقات در شهرستان نکا اندیشیده شده است خاطر نشان کرد: جلسه‌های مختلف ستاد برگزاری مسابقات المپیاد کارگری در نکا با حضور اعضای این ستاد برگزار شده و آخرین کمیته امنیت نیز در روزهای گذشته برگزار شد و نکا آماده میزبانی این دوره از مسابقات است.

حسین پور ادامه داد: ‌چنین رویداد مهمی در استان سابقه نداشته است اما این شهرستان آمادگی کامل را برای برگزاری این دوره از مسابقات دارد و جای نگرانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه این مسابقه با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهی وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود، تصریح کرد: همه دستگاههای اجرایی برای برگزاری این دوره از مسابقات در آمادگی کامل هستند.

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور تیم های مختلف ورزشی از ۶ استان از استان های مازندران، تهران، البرز، اصفهان، کرمانشاه، خراسان رضوی در رشته تکواندو برگزار می شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا بیان داشت: براساس آخرین آمار اعلام شده ۷۵ ورزشکار مرد در رشته تکواندو در این دوره از مسابقات شرکت می کنند و این مسابقات در سالن شهید بردبار نکا برگزار می شود.

حسین پور گفت: جلسات متعدد ورزشی در شهرستان و استان برگزار شد و تمهیدات لازم در سالن ورزشی برای برگزاری مناسب این دوره از مسابقات اندیشیشده شده و نگرانی وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز