خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فریدونکنار؛

تمهیدات لازم جهت برگزاری مسابقات کارگری اندیشیده شده است است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۵۰۶

اسکان ورزشکاران کارگری در فریدونکنار در ۵ هتل این شهرستان با برنامه ریزی انجام شده انجام می شود و تمهیدات لازم در این رابطه اندیشیده شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فریدونکنار گفت: اسکان ورزشکاران کارگری در فریدونکنار در ۵ هتل این شهرستان با برنامه ریزی انجام شده انجام می شود و تمهیدات لازم در این رابطه اندیشیده شده است.

به گزارش ایلنا، به نقل از کارگران اسپرت علی فتاح پور روشن در گفت و گویی اظهار داشت: با برگزاری ۸ جلسه ستاد برگزاری نخستین المپیاد ورزشی کارگران کشور در شهرستان فریدونکنار تا کنون ۸ جلسه برگزار و دستورالعمل ها، برنامه ریزی ها و شرح وظایف کمیته های مختلف اعلام شده است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی انجام شده با هتل داران ۲ هتل برای ورزشکاران دومیدانی و ۳ هتل برای ورزشکاران آمادگی جسمانی در داخل شهر فریدونکنار در نظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: همه امکانات، وسایل ایاب و ذهاب، اسکان، خوابگاه و تغذیه، تمهیدات ترافیکی و امنیتی و انتظامی فراهم شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فریدونکنار گفت: همه امکانات و تجهیزات ورزشی، سالن ورزشی، محل برگزاری مسابقات هماهنگی لازم صورت گرفته و بدون هیچ مشکلی برای برگزاری آماده است.

فتاح پور روشن ادامه داد: براساس اعلام مسئولان میزبان بیش از ۱۶۰ ورزشکار در این شهرستان هستیم که تاکنون براساس آمار اعلام شده ۱۳۰ ورزشکار اعلام آمادگی برای حضور در این مسابقات داشته اند.

وی ادامه داد: برای ایاب و ذهاب ورزشکاران و همچنین حضور در مراسم افتتاحیه ۱۰ دستگاه مینی اتوبوس در نظر گرفته شده است و مشکلی در این رابطه وجود ندارد و این شهرستان در آمادگی کامل است.

فتاح پور روشن با بیان اینکه مشعل این دوره از مسابقات با حضور در شهرستان فریدونکنار توسط مسئولان، جامعه کارگری و ورزشکاران و قهرمانان این شهرستان و حضور فعال خانواده های شهدا حمل شد تصریح کرد: ‌ مشعل این دوره از المپیاد با عبور از شهرستانهای مختلف استان مازندران در فاصله ۵۰۰ متری بین دو گلزار شهدای فریدونکنار با حضور مسئولان، خانواده های شهدا و جامعه کارگری حمل شد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فریدونکنار افزود: حمل این مشعل در شهرهای مختلف کشور، بیانگر توجه ویژه مسئولان و دست‌اندکاران به امر سلامت در جامعه و در بین اقشار مختلف مردم و تجلی سلامت و نشاط عمومی در جامعه است.

وی گفت: ‌ نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور در شهرستان فریدونکنار در دو سالن شهدای فریدونکنار در رشته آمادگی جسمانی و در سالن ورزشی شهید شکری حیدرکلا بابل در رشته دومیدانی برگزار می شود و در بازدید مختلف از این سالن ها، استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز