خبرگزاری کار ایران

به خط شدن کارگران در ایستگاه ورزش؛

مشعل المپیاد ورزشی کارگران در نوشهر حمل شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۷۳۷

برگزاری المپیاد ورزشی در مازندران حاصل تلاش جمعی است و استان مازندران نخستین میزبان این المپیاد در کشور است.

با حضور ورزشکاران و مسئولان شهرستانی از میدان آزادی نوشهر به سمت گلزار شهدای این شهرستان حمل شد.

به گزارش ایلنا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی مسابقات المپیاد ورزشی کارگران مازندران، محمدعلی قمی اویلی فرماندار نوشهر در محل گلزار شهدای نوشهر پس از حضور در گلزار شهدای این شهرستان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، طی سخنانی با تقدیر و تشکر از تلاش تمامی کسانی که در برگزاری این مراسم اهتمام داشتند کردند، اظهار کرد: همه ما باید قدرشناس و حق شناس شهدا باشیم که از جان و خون خود گذشتند تا ما امروز آرامش داشته باشیم و موفقیت هایی که داریم همه را مرهون خون شهدا هستیم.

وی بیان‌داشت: برگزاری المپیاد ورزشی در مازندران حاصل تلاش جمعی است و استان مازندران نخستین میزبان این المپیاد در کشور است.

فرماندار نوشهر با بیان اینکه عقل سالم در بدن سالم است، اظهارداشت: کارگرانی که از بدن سالم برخوردار باشند و سلامت خود را با ورزش تامین و تضمین کنند همواره موفقیتهای آنان تداوم خواهد داشت.

محمدعلی قمی اویلی خاطرنشان کرد: در ابتدا شهرستان نوشهر میزبان مسابقات بدن‌سازی بود اما در ادامه تصمیم گرفته شد ورزش فوتبال ساحلی کارگران کشور در نوشهر برگزار شود و بنابراین نوشهر میزبان این رشته ورزشی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز