خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار بابلسر:

۲۰درصد خبازیها تاپایان فروردین سال ۹۴ آزاد پزمی شوند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۷۱۹

همه خبازیها دوگانه سوز هستند و تاکنون ۴۶ واحد بهسازی آنها انجام شده و ۲ مورد نیز مجوزهای بهسازی آن صادر شده است.

معون فرماندار بابلسر گفت: هدف دولت از فعال کردن آزاد پزیها بالا بردن کیفیت و رعایت مسایل بهداشتی و حق انتخاب برای مردم است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر رضا محسن پور در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان با بیان اینکه ۲۰درصد خبازیهای شهرستان تا پایان فروردین ماه سال ۹۴آزاد پز می شوند اظهار کرد: هدف دولت از فعال کردن آزاد پزیها بالا بردن کیفیت و رعایت مسایل بهداشتی و حق انتخاب برای مردم است.

وی گفت: ۱۸۶واحد خبازی در شهرستان فعال هستند که ۲۸ مورد آن سابقاً بصورت آزاد پز مجوز گرفته اند و با اجرای مصوبه جدید دولت مبنی بر ۲۰درصد نانوایی ها سهیمه آنها به آزاد پز تبدیل می شوند که تاکنون ۸ مورد انجام شده است.

معاون فرماندار بابلسر با اشاره به بازدید های سرزده ازانبارها و نانوایی های سطح شهرستان، گفت: بصورت هماهنگ و کارگروهی حداقل هفته ای یکبار از مراکز پخش و انبارهای آرد و خبازیها بصورت سرزده بازید می شود.

وی با بیان اینکه خبازی غیر مجاز در شهرستان نداریم تصریح کرد: همه خبازیها دوگانه سوز هستند و تاکنون ۴۶ واحد بهسازی آنها انجام شده و ۲ مورد نیز مجوزهای بهسازی آن صادر شده است.

محسن پور نسبت به کشیک نانوایی ها برای عید نوروز گفت: برنامه ریزی در خصوص کشیک نورزوی خبازیها و تهمیداتی برای ذخیره سازی آرد و مایحتاج مردم و مسافران اندیشیده شود تا مردم دچار مشکل نشوند.

وی توجه به ساعت کار نانوایی، را مورد تاکید قرار داد و گفت: کیفیت نان و بهداشت محیط نکاتی است که باید در بازرسی ها به آن توجه شود.

محسن پور آموزش خبازان را در گذشته موفق ارزیابی کرد و افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری فنی حرفه ای، آموزشی واحدهای خبازی را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون فرماندار بابلسر در پایان با اشاره به اینکه بر اساس آمار شهرستان بابلسر بیشترین تخت اقامتی را در کشور دارد و اقبال مسافران به این شهرستان بیشتر است گفت: آموزش نحوه برخورد مناسب با ارباب رجوع و مشتریان خصوصاً صنوفی که با گردشگران و مردم بیشتر در ارتباط هستند در دستور کار دستگاههای مر تبط قرار گیرد.
نظرها(اولین نفر باشید)
نظر کاربران درباره ۲۰درصد خبازیها تاپایان فروردین سال ۹۴ آزاد پزمی شوند

کاربر گرامی نظر شما پس از تایید مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد.
فیلدهای ستاره دار اجباری است.
نام*:
وب سایت:
پست الکترونیک:
متن پیام*:

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز