خبرگزاری کار ایران

در بابل انجام شد؛

مانور امداد و نجات سوانح جاده ای توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۴۳

هدف از برگزاری این مانور، تمرین و مرور موارد فنی در اجرای عملیات امدادونجات سوانح جاده ای بوده که خوشبختانه با آمادگی، سرعت عمل و دقت بالای مامورین آتش نشانی، در کوتاهترین زمان ممکن و با حداکثر دقت به مرحله اجرا درآمد.

مانور امداد و نجات سوانح جاده ای توسط پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل و با مشارکت اورژانس ۱۱۵ با موفقیت اجرا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل، در این مانور که ازشامگاه شنبه، دوم اسفندماه، در هوایی سرد و طوفانی، در محوطه ایستگاه شماره ۵ موزیرج(ایستگاه زنده یاد مهدی عمویی) برگزار گردید، آتش نشانان با استفاده از تثبیت کننده و ست سیار امدادونجات، مصدوم فرضی را از داخل خودروی تصادفی به بیرون، انتقال و تحویل عوامل اورژانس دادند.

حسین خان پور، اظهار داشت: هدف از برگزاری این مانور، تمرین و مرور موارد فنی در اجرای عملیات امدادونجات سوانح جاده ای بوده که خوشبختانه با آمادگی، سرعت عمل و دقت بالای مامورین آتش نشانی، در کوتاهترین زمان ممکن و با حداکثر دقت به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این مانور، از تثبیت کننده و ست سیار امدادونجات استفاده شده که با توجه به اهمیت بالای این تجهیزات در نجات جان مصدومین تصادفات جاده ای از نیکوکاران محترم عرصه ایمنی و آتش نشانی تقاضا می شود همچون همیشه یاریگر سازمان آتش نشانی جهت تامین این تجهیزات باشند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بابل در پایان سخنان خود از همکاری موثر همکاران اورژانس جهت برگزاری این مانور تقدیر و تشکر نمود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز