خبرگزاری کار ایران

مدیر امور مشترکین آبفار مازندران:

استمرار خدمات آبرسانی نیازمند دریافت مطالبات است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۳۳

بیش از ۵/۴ میلیارد تومان از مشترکین مطالبات داریم که رقم هنگفتی محسوب می شود و شرکت را با چالش مواجه کرده است.

مدیر امور مشترکین آبفار مازندران گفت: برای خدمات دهی مطلوبتر شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران به مشترکین
باید مردم همکاری داشته باشند و با پرداخت به موقع بدهی خود خدمات این شرکت را استمرار بخشند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران عیسی یزدانی، در جلسه ای با حضور کارشناسان و اپراتورهای رایانه امور مشترکین ادارات آب و فاضلاب روستایی شهرستانها با تاکید بر ضرورت پیگیری وصول مطالبات اظهار داشت: در حال حاضر ارزان ترین کالا در کشور آب است و آب روستایی به نسبت از آب شهری نیز ارزانتر است به طوریکه علیرغم هزینه های سنگین تولید آبی که هر یک لیتر آن ۱۰۰۰ تومان هزینه بردار است فقط ۱۰۰ تومان از مردم دریافت می کنیم.

وی، افزود: بیش از ۵/۴ میلیارد تومان از مشترکین مطالبات داریم که رقم هنگفتی محسوب می شود و شرکت را با چالش مواجه کرده، از طرفی ۳۰ درصد هدررفت آب به دلیل شبکه های فرسوده ما را ضربه پذیر کرده است.

مدیر امور مشترکین آبفار مازندران، با تاکید بر تلاش برای دریافت مطالبات سالجاری تا ۲۵ اسفند با همکاری آبداران، همکاران امور مشترکین و پیمانکاران، از مردم خواست با پرداخت بدهی و آب بهاء خود شرکت را در خدمات رسانی بهتر و تداوم خدمات دهی بهینه یاری رسانند.

در ادامه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران طی سخنان کوتاهی با اشاره به زیان ده بودن شرکت اظهار داشت: شرکت های آب و فاضلاب روستایی طوری دیده شده اند که باید درآمد حاصل از فروش آب پاسخگوی هزینه هایشان باشد و در این راستا باید همه خود را مسوول بدانیم.

مجید عبدالهی با تاکید بر ضرورت تلاش شبانه روزی همکاران بخش مشترکین و آبداران برای وصول مطالبات تا پایان سالجاری گفت: باید ضمن تلاش برای وصول مطالبات تعهدات خود را نیز افزایش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز