خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر مطرح شد؛

روستاهای ما باید از تمامی امکانات اولیه رفاهی برخوردار باشند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۲۰۰

در حال حاضر ۲۱۷ طرح در بخش های گوناگون در حال ساخت است که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبار، بهره برداری از این طرح ها تسریع شود.

فرماندار شهرستان بهشهر گفت: تنها نگرانی موجود در برخی مناطق، کمبود آب در برخی ساعات شبانه روز است.

به گزارش ایلنا، محمدتقی نورزاد در جلسه شورای اداری شهرستان که در روستای زینوند بخش مرکزی برگزار گردید اظهار داشت: به رغم وجود برخی مشکلات در تامین کامل آب مصرفی و مورد نیاز، آب شرب مصرفی مردم این شهرستان مناسب و بهداشتی است

وی اظهار کرد: بررسی های مداوم کارشناسان بهداشتی و نظارت مسمتر بر آب ارائه شده به مردم، نگرانی های مرتبط با کیفیت آب شرب را کاهش داده و نباید شهروندان نگران استفاده مداوم از این آب باشند.

نورزاد افزود: تنها نگرانی موجود در برخی مناطق، کمبود آب در برخی ساعات شبانه روز است که تلاش می شود با بهره برداری از طرح های در دست اقدام، این مشکل برطرف شود.

فرماندار شهرستان بهشهر به اهمیت بهره برداری سد گلورد اشاره کرد و گفت: با آبگیری و بهره برداری از این سد، مشکل کمبود آب زمین های زراعی و کشاورزی شهرستان بهشهر برطرف خواهد شد.

نورزاد ادامه داد: یکی از دلایلی که ممکن است موجب بروز برخی مشکلات و کمبود آب در برخی مناطق شهرستان شود، استفاده از آب لوله کشی برای مصارف کشاورزی و باغداری است که با بهره برداری ازسد گلورد، این مشکل نیز از میان خواهد رفت.

وی به اجرای دیگر طرح های عمرانی در شهرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۲۱۷ طرح در بخش های گوناگون در حال ساخت است که امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبار، بهره برداری از این طرح ها تسریع شود.

فرماندار بهشهر بیان کرد: طولانی شدن روند ساخت طرح های عمرانی، علاوه بر فرسوده ساختن تجهیزات به کار رفته، هزینه ساخت و تکمیل آن طرح را نیز افزایش خواهد داد که لازم است با بررس های دقیق و تامین کامل امکانات و بودجه ها، مدت زمان اجرای پروژه های عمرانی را به ۳ سال کاهش داد.

نورزاد افزود: در حال حاضر عمر برخی از طرح های نیمه تمام شهرستان از ۱۷ سال نیز گذشته است که با هدف جلوگیری از این گونه مشکلات تا زمان تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام، ساخت هیچ طرح و پروژه ای در شهرستان آغاز نخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز