خبرگزاری کار ایران

رنجبر خبر داد؛

استقرار ۱۰ پایگاه ثابت و ۲۱ پایگاه سیار در هفته احسان و نیکوکاری در قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۶۴

۲۲ هزار قلک نوروزی توسط کمیته امداد آماده است که تا کنون نزدیک به ۱۲ هزار و۴۰۰ تا از این تعداد قلک در سطح مدارس شهرستان توزیع شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائم شهر گفت: ۲۲ هزار قلک نوروزی توسط کمیته امداد آماده است که تا کنون نزدیک به ۱۲ هزار و۴۰۰ تا از این تعداد قلک در سطح مدارس شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، ابوالحسن رنجبر ظهر امروز در جلسه ستاد احسان و نیکوکاری که در فرمانداری قائم شهر برگزار شد با بیان اینکه در هفته احسان و نیکوکاری ۱۰ پایگاه ثابت و ۲۱ پایگاه سیار در سطح شهر برپا خواهد شد اظهار داشت: تمامی مدارس سطح شهرستان قائمشهر نیز در این هفته به افراد نیازمند کمک خواهند کرد.

وی افزود: بدلیل تقارن هفته احسان و نیکوکاری و ایام سوگواری دخت نبی مکرم اسلام، شعار امسال با نام اکرام فاطمی و شور نیکوکاری مزین گشت.

رنجبر با بیان اینکه ۲۲ هزار قلک نوروزی توسط کمیته امداد آماده است و تا کنون نزدیک به ۱۲ هزار و۴۰۰ عدد از این تعداد قلک در سطح مدارس شهرستان توزیع شد تصریح کرد: همچنین قلک های نوروزی به در خواست آموزش و پرورش شهرستان بعد از هفته احسان ونیکوکاری در سطح مدارس توزیع می شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) قائم شهر اظهار داشت: شهرستان قائمشهر در سال گذشته یک میلیارد ریال در هفته احسان و نیکوکاری با ایجاد ۱۰ پایگاه ثابت و ۱۸ پایگاه سیار جمع آوری کرد که سهم ۵۰۰ هزار تومان بسیج، ۵۰ میلیون تومان آموزش و پرورش و ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان سهم کمیته امداد شهرستان قائمشهر بود.

وی با بیان اینکه شهرستان قائمشهر در سطح استان مازندران رتبه چهارم از نظر تحت پوشش قرار دادن مددجویان را به خود اختصاص داده است: قائمشهر تقریبا ۱۴ هزار نفر مددجو دارد.

رنجبر از مددجویان تحت پوشش بعنوان شهروندان این شهر نام برد و افزود: شهرداری و شورای شهر می توانند در حد توان در تهیه بسته و سبد حمایتی کمک حال کمیته امداد باشند و در نصب بنر های هفته احسان و نیکوکاری همکاری لازم را بعمل آورند.

گفتنی است: هفته احسان و نیکوکاری از ۹ اسفند تا ۱۵ اسفندماه سال جاری برگزار می شود که در گذشته از ۱۴ تا ۲۱ اسفند انجام می شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز