خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین شهرستانی گلوگاه؛

مشعل اولین المپیاد ورزشی کارگری کشور وارد بهشهر شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۵۴۴

اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگری کشور در اسفند ماه سال جاری در استان مازندران در ۲۴ رشته ورزشی و با حضور حدود ۲۰۰۰ ورزشکار در ۱۴ شهر استان مازندران برگزار می شود.

فرماندار شهرستان بهشهر گفت: ورزشکاران این خطه افتخارات زیادی را در سطح کشور و جهان به دست آوردند.

به گزارش ایلنا، محمدتقی نورزاد در مراسم استقبال از مشعل المپیک ورزش‌های کارگری با بیان اینکه مازندران استان ورزش‌خیز و قهرمان‌پروری است، عنوان کرد: رقابت‌های زیادی از سطح ملی تا جهانی به میزبانی مازندران برگزار شده است اما نخستین رقابت‌های ورزشی کارگران کشور در مازندران به دلیل تنوعی که دارد، از اهمیت زیادی برخوردار است.

فرماندار شهرستان بهشهر افزود: استان مازندران استان ورزش خیزی است که ورزشکاران این خطه افتخارات زیادی را در سطح کشور و جهان به دست آوردند.

وی ادامه داد:: امیدواریم که در این المپیاد فرهنگی ورزشی کارگری که به همت استاندار مازندران و مدیر کل اداره تعاون، رفاه و کار اجتماعی برگزار می شود شاهد افتخار‌آفرینی کارگران عزیز و زحمت کش کشور در بخش‌های مختلف ورزشی باشیم.

نورزاد یادآور شد: اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگری کشور در اسفند ماه سال جاری در استان مازندران در ۲۴ رشته ورزشی و با حضور حدود ۲۰۰۰ ورزشکار در ۱۴ شهر استان مازندران برگزار می شود.

گفتنی است: مشعل المپیک ورزشی، پس از گلوگاه وارد شهرستان بهشهر و تقدیم فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان شد، سپس توسط مرتضی قلندری یکی از ورزشکاران بهشهری، از چهارراه استقلال به سمت پارک ملت بهشهر حمل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز