خبرگزاری کار ایران

سرکنسول ایران در آستراخان:

برای توسعه مناسبات تجاری نیاز به برقراری پرواز هوایی از آستراخان به ایران داریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۵۱۹

ایجاد سرای تجاری ایرانیان یکی از موارد بسیاری مهمی است که در سفر هیئت تجاری مازندران به آستراخان مورد رسیدگی قرار می گیرد.

سید محمد میرحسینی اظهار داشت: ایجاد سرای تجاری ایرانیان یکی از موارد بسیاری مهمی است که در سفر هیئت تجاری مازندران به آستراخان مورد رسیدگی قرار می گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، وی تصریح کرد: برای توسعه مناسبات تجاری نیاز به برقراری پرواز هوایی از آستارخان به ایران داریم که در این زمینه گفت و گوهای انجام شد.

سرکنسول ایران در آستراخان در ادامه از برنامه ریزی برای رفع مشکلات گمرکی در این سفر خبر داد و گفت: تلاش داریم تا از ظرفیت بانک‌های دو طرف نیز برای توسعه سرمایه گذاری استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دو طرف علاقمند به توسعه تجاری هستند، افزود: در سفر هیئت تجاری به آستراخان همه برنامه ریزی‌ها به سمت اجرایی کردن توافقات برنامه ریزی می شود.

میرحسینی با اشاره به نیازمندی آستراخان به مصالح ساختمانی گفت: مناطق شهری در این استان در حال توسعه است و فرصت خوبی برای حضور سرمایه گذاران ایرانی در زمینه تامین مصالح ساختمانی فراهم شد که با کشورهای خارجی رقابت داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به ابراز تمایل مسئولان آستراخان برای تولید محصولات کشاورزی در مناطق این استان گفت: مسئولان این استان اعلام آمادگی کردند که زمین برای کشاورزی در اختیار سرمایه گذاران ایرانی قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز