خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

مازندران برای تامین مرکبات مورد نیاز استراخان آمادگی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۱۸۰

با همکاری مسئولان استرخان ثبت سرای تجاری ایرانیان در این استان انجام شد که با ایجاد این مرکز زمینه تسهیل روابط تجاری دو طرف فراهم می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران از آمادگی این استان برای تامین مرکبات مورد نیاز استان استرخان روسیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران، غلامرضا عشریه در دیدار با معاون استاندار استراخان روسیه مازندران اظهار کرد: با همکاری مسئولان استانی برای توسعه روابط اقتصادی مازندران زودتر از هیئت به این استان سفر کردم.

وی تصریح کرد: با همکاری مسئولان استراخان ثبت سرای تجاری ایرانیان در این استان انجام شد که با ایجاد این مرکز زمینه تسهیل روابط تجاری دو طرف فراهم می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران با اشاره به توانمندی مازندران در زمینه تولیدات مرکبات خاطرنشان کرد: این استان آمادگی دارد تا نیاز استراخان به مرکبات را تامین کند.

وی در ادامه با اشاره به همکاری مناسبی که بین بخش خصوصی مازندران و مسئولان دولتی وجود دارد، افزود: مسئولان استراخان نیز در این زمینه همکاری مناسبی با تجار ایرانی داشته باشند تا شاهد حضور تجار مازندران در کشور روسیه باشیم.

عشریه با اشاره به اینکه در جلسه استاندار بخشی از مشکلات مطرح و مقرر شد نسبت به رفع آن اقدام شود، گفت: مسئولان استان همکاری مناسبی با بخش خصوصی را در دستور کار قرار دادند.

اکبر سلطان‌پور یکی از فعالان بخش خصوصی در مازندران نیز در این جلسه اعلام آمادگی کرد که زمینه ایجاد پرواز باری بین مازندران و استراخان را فراهم می‌کند.

این سرمایه‌گذار بخش خصوصی گفت: آمادگی کامل با توافق طرفین نخستین پرواز باری از فرودگاه ساری به مقصد استراخان را فراهم کنیم که ایجاد پرواز نیاز به فراهم کردن مقدمات اولیه از جانب دو طرف دارد.

وی تصریح کرد: با ایجاد پرواز باری دغدغه مسئولان دو استان برای جلوگیری از مواد فاسدشدنی رفع می‌شود، مشکل اساسی تنها بحثبرگشت هواپیما است که نیاز است برای بار برگشت هواپیما برنامه‌ای در دستور کار قرار گیرد.

سلطان‌پور خاطرنشان کرد: مسئولان دو استان نسبت به تامین بار برای برگشت هواپیما اقدام کند، اگر ظرفیت بار هواپیما تعیین نشود قیمت تمام شده برای کالای ایرانی افزایش پیدا می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز