خبرگزاری کار ایران

استاندار آستاراخان روسیه:

در حال حاضر زمینه مناسب برای همکاری دو جانبه فراهم است

کد خبر : ۲۵۳۱۴۷

در حال حاضر زمینه مناسب برای همکاری دو جانبه فراهم است و محصولات کشاورزی و ورود کالاهای ایرانی به بازرا روسیه در وضعیت مطلوب قرار دارد.

استاندار آستارخان روسیه گفت:

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران الکساندر ژاکلین در دیدار با استاندار مازندران اظهار داشت: مردم مازندران مهمان نواز هستند و این موضوع در تور اتومبیلرانی به دلیل استقبالی که مردم شهر شما از ورزشکاران ما داشتند قابل تقدیر است.

ژاکلین ادامه داد: در حال حاضر زمینه مناسب برای همکاری دو جانبه فراهم است و محصولات کشاورزی و ورود کالاهای ایرانی به بازرا روسیه در وضعیت مطلوب قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای صادارت مصالح ساختمانی در مازندران به این استان ادامه پیدا کند، و مسئله برقراری ارتباطات هوایی و پرواز مستقیم که بسیار مهم است و برنامه اجرایی این موضوع دردستور کار قرار گیرد.

استاندار آستارخان روسیه اضافه کرد: ما معتقدیم در دیگر زمینه ها از جمله ایجاد موسسات مشترک، ایجادسرای تجاری ایرانی و همکاری در حوزه انسانی در دستور کار قرار گیرد و برنامه تبادل مبادلات رسانه ای در دستور کار قرار گیرد.

ژاکلین درباره هزینه گمرکی گفت: بخش خصوصی نسبت به اعلام موارد اقدام کند و نسبت به طرح موضوع در دولت فدراسیون روسیه مطرح و نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی تاکید کرد: آستارخان به محصولات لبنی مازندران نیاز دارد و این توافقنامه بین ایران و روسیه از لحاظ محصولات لبنی در حال تهیه است و مجوز و بخشنامه‌های در این زمینه تهیه شده است.

استاندار آستارخان نیز تاکید کرد: موارد مطرح مهم است و برای رفع مشکلات برنامه زمان بندی هفتگی در دستور کار قرار گیرد و بنده نیز این موضوع را نیز به صورت جدی پیگیری می کنیم.

وی درباره مشکلات مرزبانی نیز گفت: اتاق بازرگانی موارد را اعلام و نسبت به بررسی موضوع اقدام کند و در سال جاری نیز زمینه تبادل گردشگر نیز فراهم شود.

ژاکلین خاطر نشان کرد: معاونی را به عنوان رسیدگی به رفع مشکلات کاری انتخاب کردیم که مشکلات و موارد رفع شود، مرزبانی مشکلات را بررسی و نسبت به رفع موانع اقدام می کنم.

وی افزود: مشکلات مربوط به ویزا را به صورت جدی پیگیری می کنم و توسعه ارتباط با ایران و هند مورد بحثقرار می گیرد.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز