خبرگزاری کار ایران

بابایی در حاشیه افتتاح دارالقرآن خانه کارگر مازندران:

عمل به فرامین قرآنی به انقلاب ما هویت و برکت بخشیده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۱۲۹

اگر امروز در کارهای گروهی و جمعی ما خدشه ای وارد شده باید به زیرساختهای کارمان که همان غفلت از قران است توجه نمایم زیرا بنیان و بنیاد کارها باید با قران گره خورد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: اگر امروز ایده های ناب جوانان ایرانی باعثخنثی شدن حربه شوم دشمنان و ایادی استکبار گشته است، بواسطه الگو برداری از کتاب خدا قران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، علی بابایی کارنامی عصر امروز در مراسم افتتاح دارالقرآن خانه کارگر مازندران که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب فراز و نشیب های فروانی را پشت سر گذاشته ایم اظهار داشت: توجه به توصیه رهبران دینی و عمل به مفاهیم و فرامین قرآنی به انقلاب ما هویت و برکت بخشیده است.

وی افزود: توجه خانه کارگر مازندران به بحثنرم افزاری و توسعه آن در تمامی بخشها قابل تحسین است و کارها و اقداماتی که با نام قرآن شروع شود ختم به خیر خواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و وظیفه ما نشر فرهنگ قرانی می باشد تصریح کرد: اگر امروز ایده های ناب جوانان ایرانی باعثخنثی شدن حربه شوم دشمنان و ایادی استکبار گشته است، بواسطه الگو برداری از کتاب خدا قران است.

بابایی اظهار داشت: توصیه رهبران دینی ما همیشه گام برداشتن در مسیر قرآن بوده و هست و اگر امروز در کارهای گروهی و جمعی ما خدشه ای وارد شده باید به زیرساختهای کارمان که همان غفلت از قران است توجه نمایم زیرا بنیان و بنیاد کارها باید با قران گره خورد.

وی با اشاره به اینکه هر جا پیشرفتی در نظام جمهوری اسلامی داشته ایم بحثقران و ارمانهای قرانی در آن مطرح است اظهار داشت: در این راستا بحثنرم افزارهای اجتماعی وسامانه ها مجازی در کشور شکل می گیرد و تشکل ها بعنوان بنیان اساسی توسعه نقش بسزایی ایفا می کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: خانه کارگر مازندران به این فکر افتاد که فضای کار و تولید را به آداب و رسوم قرانی مزین کنند که با توجه به بضاعت اندک این کار قابل تقدیر است.

بابایی از خانواده ها بعنوان ارکان اصلی جامعه نام برد و خاطر نشان کرد: بانوان و زنان می توانند با الگو برداری از دخت نبی مکرم اسلام، با نشر و ترویج فرهنگ قرآنی در خانواده و جامعه کمک حال خوبی برای ما باشند.

وی افزود: اگر کشور عزیزمان امروز در دنیا حرفی برای گفتن دارد و از جایگاه خوبی بهرمند است بخاطر این است که منویات و زیرساختهایش الهی و قرآنی است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، انسانها بویژه کارگران را ارکان توسعه برشمرد و گفت: نفوذ این عزیزان در توسعه، رشد و بالندگی اقتصادی کشور بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم این عزیزان با درک مفاهیم عظیم قرآنی گامهای موثر تری بردارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز