خبرگزاری کار ایران

ربیع فلاح جلوداردر ابتدای ورود به فرودگاه آستراخان:

اراده برای گسترش همکاری دو جانبه بین مازندران و آستراخان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۷۱

برای این سفر چهارچوب مناسبات مشخصی را تعریف کردیم که ایران آماده عقد قرار داد در حوزه های مختلف با طرف روسی است.

ربیع فلاح جلودار بعد از ظهر امروز در ابتدای ورود به فرودگاه آستراخان در دیدار با معاون استاندار آستاراخان اظهار داشت: پیگیری برای برقراری پرواز هوایی از الزامات این سفر است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، وی تصریح کرد: برای این سفر چهارچوب مناسبات مشخصی را تعریف کردیم که ایران آماده عقد قرار داد در حوزه های مختلف با طرف روسی است.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: در این سفر تلاش داریم که تفاهنامه‌های منعقد شده را به صورت جدی اجرایی کنیم.

وی تاکید کرد: در این سفر باید برای برقراری پرواز هوایی و نیز توسعه کشتیرانی مسافربری به نتیجه برسیم.

استاندار مازندران با اشاره به حضور گردشگران ایران به کشور آذربایجان خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای حضور گردشگران دو طرف در این سفر نیز در برنامه کاری قرار گیرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده رئیس اتاق بازرگانی مازندران برای ایجاد سرای تجاری گفت: گزارشات خوبی در این زمینه باید آماده شود.

این مسئول در ادامه به حضور معاون برنامه ریزی استانداری مازندران در آستراخان در سه نوبت در طی سال جاری گفت: اراده برای گسترش همکاری دو جانبه وجود دارد و باید قدمهای مناسبی در این زمینه برداشته شود.

ربیع فلاح جلودار در ادامه با اشاره به ظرفیت مناسب جنگلی روسیه بیان داشت: از ظرفیت جنگل کشور شما برای صنایع موجود در مازندران نیازمند همکاری هستیم.

وی در پایان گفت: برای توسعه زراعت چوب آماده مشارکت و همکاری با مسئولان استان آستراخان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز