خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

ضریب برخورداری از خدمات بهداشتی در مازندران بالاست

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۳۲۵

امروز شاهد بهره برداری از ۱۰۰۰ خانه بهداشت در سراسر کشور هستیم و در مازندران از ۱۵۰ خانه بهداشت، ۱۳۰ خانه بهداشت افتتاح و ۲۰ خانه بهداشت دیگر در آینده نزیک به بهره برداری خواهد رسید

فلاح جلودار در بهره برداری همزمان از ۱۰۰۰ خانه بهداشت روستایی در سراسر کشور در مرکز بهداشتی درمانی روستای زرندین نکا اظهار داشت: امروز شاهد بهره برداری از ۱۰۰۰ خانه بهداشت در سراسر کشور هستیم و در مازندران از ۱۵۰ خانه بهداشت، ۱۳۰ خانه بهداشت افتتاح و ۲۰ خانه بهداشت دیگر در آینده نزیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از ساری، وی افزود: مازندران با توجه به دارا بودن موهبات الهی از قبیل کوه، دریا و جنگل شاهد حضور گردشگران و مسافران به این استان هستیم بنابراین باید در زمینه خدمات بهداشتی اهتمام بیشتری وجود داشته باشد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه طرح انقلابی که از سوی دولت تدبیر وامید در کشور صورت گرفته است ابراز داشت: ضریب برخورداری از خدمات بهداشتی در مازندران بالاست و ۲ تا ۳ درصد پرداختی ها از سوی مردم انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ درصد از جمعیت در روستاها ساکن هستند افزود: با توجه به این جمعیت باید خدمات بهداشتی در شأن آنان انجام گیرد.

فلاح افزود: در برخی از رشته های پزشکی از جمله سوانح سوختگی، چشم پزشکی و روانپزشکی در استان با مشکل مواجه هستیم که باید تصمیمات درستی برای رفع این مشکل در حوزه اتخاذ شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه بعد از اجرای طرح تحول سلامت و اجرای پزشک خانواده اعتبار این طرح افزایش یافته است ابراز داشت: ۱۲۰ میلیارد تومان در طرح تحول سلامت از سوی دولت هزینه پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز