خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه زیر ساخت ها در استان

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۹۴۳

مدیران دستگاههای اجرایی در خصوص برنامه ششم توسعه، نگاه شهرستانی را تقویت کرده و در تعامل با فرمانداران جایگاه کیفی استان را در این برنامه ارتقاء دهند

ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای برنامه ریزی در سالن شماره یک استانداری مازندران بااشاره راهپیمایی با شکوه روز قدس در ساری اظهار داشت: مردم و مسئولین با حضور در راهپمایی توانستند دستاوردهای نظام را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، وی افزود: طرح های زیادی در استان در دست اقدام داریم و در جهت توسعه زیر ساخت ها در مازندران کارهای خوبی صورت گرفته است.

استاندار مازندران، بر لزوم همکاری هرچه بیشتر مسئولان در راستای تحقق اهداف در مازندران تأکید کرد و گفت: فرصت ها و ظرفیت های خوبی که در استان وجود دارد لازم است مدیران دستگاهها به آن توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند.

فلاح با بیان اینکه تمهیداتی در جهت تأمین اعتبار بودجه توسط دستگاهها اتخاذ شود، اظهار داشت: اعتبارات لازم در راستای مصوبه پیگیری و نسبت به جذب آن اقدام شود.

وی بیان اینکه محورهای اقتصادی و فرهنگی از شاخصه های خوب استان است، اظهار داشت: در جهت برنامه های فرهنگی باید تلاش بیشتری انجام گیرد.

فلاح به حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مازندران و دستاورد این سفر اشاره کرد و ابراز داشت: در حوزه زیر ساخت ها امسال با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده است که این زیر ساخت ها باید در راستای اشتغال نیروی تحصیلکرده استفاده کرد.

وی در ادامه به حضور وزیر بهداشت و درمان در استان اشاره کرد و گقت: با حضور وزیر بهداشت ۱۵۰ خانه بهداشت در استان به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار مازندران به ستاد تسهیلات سفر در ایام نوروز اشاره کرد و ابراز داشت: مازندران با توجه به دارا بودن موهبات الهی از جمله کوه، جنگل و دریا از ورود گردشگران و مسافران زیادی از سراسر کشور است بنابراین باید تمهیدات لازم برای تسهیل سفران آنان اندیشیده شود.

وی در ادامه بیان داشت: فزمانداران و شهرداران در پاک سازی محیط و پاک کردن نخاله و پسماندها از حریم جاده ها توجه بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه به زمان پایانی سال ۹۳ نزدیک شدیم از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا نسبت به جذب اعتبارات اقدامات لازم را انجام دهند.

فلاح افزود: مدیران دستگاههای اجرایی در خصوص برنامه ششم توسعه، نگاه شهرستانی را تقویت کرده و در تعامل با فرمانداران جایگاه کیفی استان را در این برنامه ارتقاء دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز