خبرگزاری کار ایران

یونسی معاون استاندار مازندران؛

انقلاب اسلامی ایران تحولی عمیق در بخش های مختلف کشور ایجاد کرد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۳۴۴

دستاوردهای انقلاب به حدی گسترده و وسیع است که به راحتی نمی توان آنرا تفسیر کرد اما استقلال، آزادی و عزت یافتن ملت بخشی از این دستاوردها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: انقلاب اسلامی ایران موجب تحولی عمیق در بخش های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور شد و محصولی که انقلاب برای همه مردم آورده، جمهوری و دمکراسی خواهی در کنار اسلام خواهی است.

به گزارش ایلنا، علیرضا یونسی در پایان راهپیمایی مردم گلوگاه اظهار کرد: یکی از ویژگی های برجسته و برتر این انقلاب، فراوانی خواسته های فرهنگی مردم و انقلابیون به رغم وجود مشکلات فراوان اقتصادی مردم در آن دوران بود.

وی بیان کرد: دستاوردهای انقلاب به حدی گسترده و وسیع است که به راحتی نمی توان آنرا تفسیر کرد اما استقلال، آزادی و عزت یافتن ملت بخشی از این دستاوردها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: انقلاب اسلامی از ابعاد مختلفی با انقلاب های دیگر متمایز است و باید آنرا به معنای واقعی یک انقلاب عظیم و دارای ابعاد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بنامیم و همین تمایز موجب شده بعد از چهار دهه پیروزی همچنان توفنده به میسر پیشرفت و توسعه خود ادامه دهد.

یونسی با اشاره به نقش موثور و گسترده قشرهای گوناگون مردم ایران در پیروزی انقلاب گفت: وجه تمایز انقلاب ایران در رسیدن به پیروزی و تفاوت پیروزی این انقلاب با دیگر انقلاب ها، توجه به جنبه های مردمی بودن و اسلامیت نظام با فرهنگ عاشورایی است.

وی گفت: ایران اسلامی از دیرباز مهد تمدن و کانون قدرت در عرصه های مختلف بوده و پیروزی انقلاب این توانایی و شکوفایی را بیش از پیش گسترش داد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز