خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تأمین اجتماعی مازندران:

۶۱ درصد از جمعیت قائم شهر تحت پوشش بیمه سازمان تأمین اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۵۸

از لحاظ بازنشستگان و مستمری بگیران بدلیل داشتن جمعیت کارگری این شهرستان با ۱۷ هزار بازنشسته و مستمری بگیر، رتبه اول در استان را بخود اختصاص داده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران گفت: از جمعیت ۳میلیون و یکصد هزار نفری مازندران یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر معادل ۵۸ درصد تحت پوشش خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سید علی اصغر محمودی، پیش از ظهرامروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید تأمین اجتماعی شعبه ۲ قائم شهر با بیان اینکه زمین این ساختمان در اسفند۹۱ تحویل پیمانکار شد اظهار داشت: قریب به دوسال بعد در دی ماه سالجاری به اداره کل سازمان تأمین اجتماعی و شعبه قائم شهر تحویل موقت شد.

وی افزود: این ملک با اعتباری بالغ بر۲ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۱۰۳۹ متر مربع عرصه و عیان ۱۳۰۰ متر و ۳۵۰ متر پارکینگ بنا شده است.

محمودی اظهار داشت: از جمعیت ۳میلیون و یکصد هزار نفری مازندران یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر معادل ۵۸ درصد تحت پوشش خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی هستند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان مازندران، سهم بیمه شدگان قائم شهر از جمعیت ۳۰۴ هزار نفری را حدود ۱۸۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: معادل ۶۱ درصد از این جمعیت، تحت پوشش سازمان هستند که به دو بخش شعبه یک و دو تقسیم می شوند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش بیمه شدگان بعد از شهرستانهای ساری، بابل و آمل، شهرستان قائم شهر با جمعیت ۵۵ هزار نفر بیمه شده اصلی رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

محمودی با بیان اینکه قائم شهر، از لحاظ بازنشستگان و مستمری بگیران بدلیل داشتن جمعیت کارگری این شهرستان با ۱۷ هزار بازنشسته و مستمری بگیر، رتبه اول در استان را بخود اختصاص داده است تصریح کرد: داشتن رتبه اول بازنشستگی در استان از آن قائم شهر است نشان می دهد که مصارف ما از منابع ما پیشی گرفته است.

وی، ضمن تشکر از نمایندگان مردم قائم شهر، در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این آمار زنگ خطری است و باید بیشتر توجه شود زیرا تامین اجتماعی نهاد عمومی غیر دولتی است و از سوی دولت چیزی دریافت نمی کند.

مدیر کل تأمین اجتماعی مازندران، اظهار امیدواری کرد با همکاری و همدلی مسئولین بتوانیم با وصول حق بیمه بموقع تعهدات خود را نسبت به جامعه هدف انجام دهیم.

در ادامه امام جمعه قائم شهر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون رهبری واحد و اتحاد مردم هستیم.

آیت الله معلمی با بیان اینکه مدیران ما باید در کارهای اجرایی انصاف داشته باشند افزود: همیشه و همه جا در معرض امتحان الهی قرار داریم و باید در انجام کارها تأمل نماییم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیروزی جوانان ایرانی در ساخت و فرستادن چهارمین ماهواره بومی ایران در مدار زمین اظهار داشت: به جهانیان ثابت شد که ملت ایران می تواند روی پای خود بایستد و با همه کارشکنی ها و خصومت هایی که استکبار به ملت تحمیل می کند همچنان مقاوم و سربلند طی طریق می نماید.

وی ادامه داد: ارزش نظام و رهبری بالاتر از خواسته شخصی، آبرو و اعتبار ماست و باید ایثارگر باشیم تا عنایات الهی شامل حال ما گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز