خبرگزاری کار ایران

جنانی مطرح کرد؛

پرداخت حق بیمه کارفرمایان و بیمه شدگان، شاهرگ حیات اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۲۴

باید بکوشیم با ایجاد رضایتمندی، تسهیل و تسریع در ارائه خدمت و ارتقای خدمت رسانی به مردم شریف، در فضای اعتماد، مأموریت های اصلی سازمان را انجام دهیم.

مدیر کل امور کارگزاری سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: پرداخت حق بیمه کارفرمایان و بیمه شدگان، شاهرگ حیات اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی است.
دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، محمد جنانی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان جدید تأمین اجتماعی شعبه۲ با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی، بزرگترین سازمان بیمه ای کشور بشمار می رود اظهار داشت: نیمی از جمعیت مولد و محتاج حمایت کشور تحت پوشش این سازمان قرار دارند.

وی افزود: نوع و نحوه ارتباط، رضایت و کرامت مشتریان در الویت اول کار این سازمان قرار دارد و باید در ارتباط با مشتریان و ارتقای خدمت رسانی کوشا باشیم زیرا ارتباط خوب و مناسب با مشتریان است که سازمان تأمین اجتماعی، اصلی ترین سطح درآمدی خود را شکل می دهد.

جنانی با بیان اینکه پرداخت حق بیمه، مشارکت کارفرمایان و بیمه شدگان برای ماه شاه رگ حیات اقتصادی است تصریح کرد: باید بکوشیم با ایجاد رضایتمندی، تسهیل و تسریع در ارائه خدمت و ارتقای خدمت رسانی به مردم شریف، در فضای اعتماد، مأموریت های اصلی سازمان را انجام دهیم.

مدیر کل امور کارگزاری سازمان تأمین اجتماعی کشور اظهار داشت: این سازمان با بهره گیری از مدیریت دانشمدار، کارآمد و پویا و بهره مندی از منابع اقتصادی متخصص و مجرب از ناوگانی با ۵۲۱ شعبه در سطح کشور، ۲۶۲ شعب اغماری و ۱۷۱ کارگزاری و سرویس های متمرکزو غیرحضوری تشکیل شده است که در حال خدمت رسانی هستند.

وی افزود: این سازمان، علاوه بر گسترش کیفی و کمی این واحدها در زمینه ارتقا و توسعه کیفی خدمات برنامه های گسترده ای را شروع کرده است.

جنانی دریافت لیست و حق بیمه بصورت الکترونیکی، ایجادشعبه ملی، دفترچه متمرکز را از مهمترین این برنامه ها معرفی و در ادامه برنامه های دیگر را برشمرد و افزود: تسقیط سربازی، ابلاغ الکترونیکی، پرداخت متمرکز، تسهیل بیمه های اختیاری و حق انتقال بیمه، بیمه ایرانیان خارج از کشور و تأمین و گسترش پوشش های جدید، بروز رسانی نرم افزارها و تعامل مثبت با ادارات دیگر و تعامل با رسانه های دیداری و شنیداری و غیره، ازاهم موضوعاتی است که سازمان تأمین اجتماعی در حال پیگیری آن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز