خبرگزاری کار ایران

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

برگزاری نخستین کنفرانس آموزش ریاضی و فناوری در مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۰۴۸

کیفیت‌بخشی به آموزش‌های ریاضی با استفاده از فناوری‌های نوین و زمینه‌سازی برای بروز و شناسایی استعدادها و خلاقیت‌های معلمان در زمینه فوق از اهداف مهم این کنفرانس است.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران از برگزاری نخستین کنفرانس آموزش ریاضی و فناوری در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، اسفندیار نظری گفت: از آنجایی که فناوری‌های جدید نقش بسیار مهمی در فرایند یاد‌دهی و یادگیری به ویژه آموزش‌های ریاضی ایفا می‌کند، بنابراین در نظر داریم تا نخستین کنفرانس آموزش ریاضی و فناوری را در سطح استان برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: کیفیت‌بخشی به آموزش‌های ریاضی با استفاده از فناوری‌های نوین و زمینه‌سازی برای بروز و شناسایی استعدادها و خلاقیت‌های معلمان در زمینه فوق از اهداف مهم این کنفرانس است.

نظری تکنولوژی و آموزش را یکی از مهم‌ترین محورهای این کنفرانس خواند و افزود: محورهای تکنولوژی و آموزش ریاضی، آموزش ریاضی، فناوری، فرصت‌ها و چالش‌ها، طراحی و تولید یک جلسه آموزش ریاضی با استفاده از نرم‌افزارهای آموزشی از مهم‌ترین محورهای کنفرانس آموزش ریاضی و فناوری مازندران است.

وی ادامه داد: کنفرانس آموزش ریاضی و فناوری در قالب مقاله و تولید محتوای الکترونیکی با همکاری انجمن علمی آموزشی معلمان ریاضی استان و دانشگاه فرهنگیان پردیس دکتر شریعتی مازندران ساری برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران درباره مخاطبان این کنفرانس نیز خاطر‌نشان کرد: تمام معلمان دوره‌های تحصیلی اعم از ابتدایی، متوسطه اول و دوم، هنرستان‌ها و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مخاطبان کنفرانس استانی آموزش ریاضی و فناوری هستند.

وی زمان برگزاری کنفرانس آموزش ریاضی و فناوری را ۳۰ بهمن‌ماه در دانشگاه فرهنگیان پردیس دکتر شریعتی ساری با حضور صاحبان آثار و معلمان و پژوهشگران اعلام کرد و افزود: از تعداد ۲۹۱ مقاله ارایه شده به کنفرانس، تعداد ۳۰ مقاله برتر برای سخنرانی، ۱۱ طرح در قالب تولید محتوا و تعداد ۶۰ مقاله منتخب برای پوستر در این کنفرانس مطرح می‌شود و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

این مسئول یادآور شد: بیشترین مشارکت ارائه مقاله در این کنفرانس توسط معلمان شهرستان‌های بابل، نوشهر و دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان پردیس ساری صورت گرفت.

وی از حضور مدیر‌کل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت متبوع و مدیر‌کل آموزش و پرورش مازندران در روز برگزاری کنفرانس خبر داد و اظهار کرد: سخنرانی عمومی و تخصصی، ارایه مقاله، تولید محتوای الکترونیکی و پوستر مقالات، برگزاری سه کارگاه آموزشی تخصصی در خصوص نرم‌افزارهای جئوجبرا و متمتیکا(MATMATICA) از مهم‌ترین عناوین کنفرانس آموزش ریاضی و فناوری است.

وی در پایان با اشاره به مزایای این کنفرانس برای شرکت‌کنندگان گفت: صدور گواهی حضور در همایش، صدور گواهی پذیرش مقاله certificate، صدور گواهی ضمن خدمت و صدور لوح تقدیر به شرکتکنندگان در کنفرانس از جمله دستاوردهای این کنفرانس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز