خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

ناامنی و مشکلات سرمایه گذاری در مازندران از بین رفته است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۹۶

احیای ذغال سنگ البرز با ۶۰۰ میلیارد تومان و اجرای طرح فاضلاب شهری با ۱۵۰ میلیون یورو از جمله سرمایه گذاری‌های مهم استان در دولت یازدهم است.

استاندار مازندران با بیان اینکه در یک سال و نیم اخیر شش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بخش های مختلف استان سرمایه گذاری شده است گفت: امروز نا امنی و مشکلات سرمایه گذاری در استان از بین رفته است.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ساری در جمع نمازگزاران شهرستان ساری افزود: عملیات احداثپروژه آزاد راه قائمشهر به ساری به طول ۴۴ کیلومتر با سرمایه گذاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به زودی آغاز می شود.

وی گفت: احیای ذغال سنگ البرز با ۶۰۰ میلیارد تومان و اجرای طرح فاضلاب شهری با ۱۵۰ میلیون یورو از جمله سرمایه گذاری های مهم استان در دولت یازدهم است.

استاندار ماندران به اهمیت گردشگری دریایی و استفاده از تولیدات دریای خزر اشاره و گفت: باید اقتصاد ۱۵ شهرستان ساحلی استان را به دریای خزر متصل کنیم.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر به دلیل بی توجهی به ذخایر دریای خزر موقعیت زیست محیطی این دریا با مخاطره جدی مواجه شده است گفت: کشورهای حاشیه دریای خزر با برداشت نفت از این دریا به ذخایر دریایی این دریاچه بزرگ آسیب جدی وارد کردند.

فلاح با بیان اینکه تولید ۲۰۰ هزار تن ماهی پرورشی در طرح پرورش ماهی در قفس در استان پیش بینی شده است گفت: تاکنون مجوز ۹ پروژه پروش ماهی درقفس در استان صادر شده است.

وی اجرای طرح جامع سیلاب را از دیگر خدمات دولت تدبیر و امید در استان بیان کرد و گفت: امروز با بارش اندک در برخی از نقاط استان شاهد جاری شدن سیلاب هستیم اما با اجرای طرح جامع سیلاب این نگرانی ها از بین خواهد رفت.

استاندار مازندران با بیان اینکه دردهه فجر امسال یک هزار و ۳۸۵ پروژه مختلف در استان افتتاح می شود گفت: شهرستان ساری با ۲۱۷ پروژه بیشترین تعداد را در استان به خود اختصاص داده است.

نماینده عالی دولت در مازندران همچنین از اجرای پروژه تصفیه خانه آب شرب ساری با ۷۵ میلیارد تومان خبرداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز