خبرگزاری کار ایران

همزمان با پنجمین روز دهه فجر؛

افتتاح و کلنگ زنی چند طرح عمرانی در بخش رودپی شمالی شهرستان ساری

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۴۹۶

چندین پروژه ‌با حضور وزیر کشور در مرکز مازندران در روز ۲۲ بهمن به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندارمرکز استان در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی بخش رودپی جنوبی که با حضور تنی چند از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگی برای جهان بشریت از جمله مردم آزادی‌خواه جهان به ویژه ایران اسلامی به ارمغان آورد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، جواد واحدی فرماندار ساری با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با اشاره به اینکه در رژیم شاهنشاهی اقشار ضعیف و به ویژه روستائیان مورد تبعیض بودند، گفت: انقلاب اسلامی ماموریت بزرگی برای کنار زدن این تبعیض‌ها داشته و جهت‌گیری به سمت رفع محرومیت از روستائیان بوده است.

فرماندار مرکز استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت ولایت سنگرهای کلیدی دنیا را فتح کرده است، افزود: حرکت در خط ولایت شاخصه بارز مردم انقلابی ایران اسلامی است.

وی در ادامه بر ترویج و نهادینه کردن آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران در میان جوانان تأکید کرد.

فرماندار ساری در مراسم کلنگ زنی پروژه دهیاری سوته فرح آباد ساری، گفت: برای احداثاین ساختمان ۳۵ میلیون تومان اعتبار اولیه پیش بینی شده است. واحدی زیربنای این ساختمان را ۲۰۰مترمربع عنوان کرد.

واحدی از افتتاح سالن ورزشی در روستای گرجی‌پل با اعتبار ۴۰۰میلیون تومان و نیز افتتاح دفتر دهیاری روستای حمیدآباد با اعتبار ۱۴۰میلیون تومان خبر داد.

فرماندار مرکز استان، از افتتاح پروژه ۱۰ میلیارد تومانی بانک توسعه صادرات در مرکز استان خبر داد و گفت: این پروژه روز شنبه ۱۸ بهمن با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ساری ایجاد شد.

واحدی پروژه های اماده افتتاح برای روز شنبه را پایگاه هلال احمر در دودانگه ساری، افتتاح پروژه آبفای شهری در مرکز مازندران را از دیگر پروژه‌های عمرانی ساری اعلام کرد.

فرماندار ساری گفت: چندین پروژه ‌با حضور وزیر کشور در مرکز مازندران در روز ۲۲ بهمن به بهره‌برداری می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز